اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دابودشت مازندران خبر داد

بهره‌برداری از نخستین شهربازی دابودشت در سال آینده

خبرگزاری فارس: شهردار دابودشت مازندران از بهره‌برداری از نخستین شهربازی این شهر در سال آینده خبر داد.

بهره‌برداری از نخستین شهربازی دابودشت در سال آینده

حسن یحیی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام این‌که به‌زودی شهربازی دابودشت نیز به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این شهربازی در زمینی به مساحت سه هزار متر با هزینه 200 میلیون تومانی مجهز به پارک و وسایل بازی افتتاح می‌شود.

شهردار دابودشت با اشاره به ساخت جایگاه سی ‌ان ‌جی این شهر یادآور شد: این جایگاه در زمینی به مساحت بیش از یک‌هزار متر از محل اعتبارات وزارت نفت در حال احداث است و دارای شش جایگاه عرضه سوخت خواهد بود.

وی با بیان این‌که در طرح بهبود عبور و مرور شهری، زیرسازی و آسفالت خیابان سعدی و کتابخانه این شهر انجام شده است، عنوان کرد: این طرح با اعتبار 400 میلیون تومان انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که این طرح در خیابان شش متری قدیم شهر دابودشت صورت گرفته است، یادآور شد: در این طرح راه دسترسی بخش مهمی از شهر دابودشت بازگشایی شده است.

یحیی‌پور با اعلام این‌که این طرح با همکاری اعضای شورای شهر دابودشت صورت گرفته است، اظهار داشت: تملک دو سوی این خیابان برای اجرای طرح انجام شده است.

وی با بیان این‌که این خیابان با عرض 20 متر و با اعتبارات تملک دارایی شهرستان آمل انجام شده است، افزود: اعتبار تملک دارایی شهر دابودشت در سال‌های گذشته 250 میلیون تومان بوده است که در سال ‌‌جاری به 380 میلیون تومان افزایش یافته است و از این میزان نیز تاکنون 100 میلیون تومان به این شهرداری پرداخت شده است.

شهردار دابودشت با اشاره به این‌که اجرای این طرح در شهر دابودشت با اجرای جدول وسط و جدول دو طرف کامل می‌شود، اظهار داشت: در همین مدت کوتاه، این مسیر به رینگ ورزشی شهر تبدیل شده است و ضمن استفاده فرهنگی ـ ورزشی از این پروژه، راه ارتباطی کتابخانه عمومی و مسکن مهر این شهر نیز تأمین شده است.

انتهای‌ پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول