اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

437 طرح روستایی در قزوین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با افتتاح چهار هزار و 623 طرح عمرانی در مناطق روستایی کشور امروز 437 طرح عمرانی در استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

437 طرح روستایی در قزوین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسم نمادین افتتاح این طرح‌ها که با حضور مسئولان در روستاهای ناصرآباد و حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی قزوین برگزار شد، امروز 94 طرح جهاد کشاورزی،30 طرح شرکت برق،16 طرح نوسازی مدارس،شش طرح سیگنال رسانی تلویزیونی،پنج طرح گازرسانی روستایی و 13 طرح بنیاد مسکن،اوقاف و امور خیریه،آب منطقه‌ای و روستایی راه و شهرسازی و میراث فرهنگی است.

برای اجرای طرح‌های روستایی این استان بالغ بر 352 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدرسه 12 کلاسه در روستای ناصرآباد قزوین یکی از پروژه‌های آموزشی بود که به صورت نمادین در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی و بهسازی استان قزوین در این مراسم با اشاره به اینکه تا مهر سال آینده بیش از 100 پروژه آموزشی در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت در روستای ناصرآباد نیاز به کمک بیشتر خیران و مردم برای احداث مراکز آموزشی هستیم.

افتتاح ساختمان کمیته هسته‌ای مردمی کمیته امداد در روستای حسن‌‌آباد قزوین هم از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار قزوین و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال افتتاح شد.

هدایت‌الله صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد کمک به مردم مستمند است اضافه کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان برای کمک به قشر نیازمند است که در این زمینه تا به حال تلاش شده است گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول