اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت هندبال قزوین خبر داد

برگزاری رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت هندبال استان قزوین از برگزاری رقابت‌های هندبال لیگ دسته دوم بانوان کشور در قزوین خبر داد.

برگزاری رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان کشور در قزوین

صغری خلخالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رقابت‌های هندبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های بانوان کشور از فردا در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو گروه شش و هفت تیمی برگزار خواهد شد، افزود: در این رقابت‌ها 13 تیم به طور متمرکز برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خلخالی بیان کرد: تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های بانوان کشور را کسب می‌کنند.

نایب رئیس هیئت هندبال استان قزوین که خود نیز کار هدایت و مربیگری تیم هندبال این استان را در این رقابت‌ها بر عهده دارد، ابراز داشت: تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات از دو ماه قبل آغاز کرده‌ایم و هم اکنون تیم در آمادگی مناسبی به سر می‌برد.

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: تیم هندبال بانوان استان قزوین با قرعه‌کشی خوبی در این دوره از مسابقات روبه‌رو شود و بتواند در مراحل نخست این مسابقات با روحیه‌ای بهتری به مرحله بعدی گام بگذارد گر‌چه ما تلاش می‌کنیم تا به عنوان یکی از تیم‌های این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست آوریم.

برگزاری کلاس‌های داوری بانوان کشور در قزوین

نایب رئیس هیئت هندبال استان قزوین در ادامه از برگزاری کلاس‌های داوری درجه دو به یک و یک به ملی بانوان کشور در قزوین خبر داد.

خلخالی اضافه کرد: در این کلاس‌ها 25 داور زن هندبال کشور زیر نظر مدرسان فدراسیون آموزش داوری لازم را در دو بخش تئوری و عملی خواهند دید.

وی در پایان عنوان کرد: کلاس‌های تئوری داوران در هتل ورزش و کلاس‌های عملی در سالن ورزشی شهر محمودآباد نمونه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول