اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تا 20 اسفند

مسابقات هندبال دختران کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پیکارهای هندبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان کشور در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

مسابقات هندبال دختران کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که آرام آرام به روزهای پایانی سال 1391 نزدیک می‌شویم، هندبال قم بعد از کسب موفقیت در پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند تا در سایر عرصه‌ها نیز موفق ظاهر شود.

کسب جواز صعود به مسابقه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور و همچنین به دست آوردن جواز راهیابی به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر هندبال موفقیت ارزنده‌ای بود که موجب شد تا هندبال قم نیز از سال آینده در بالاترین و پرالتهاب‌ترین سطح لیگ هندبال کشور حضور داشته باشد.

بعد از برگزاری موفق پیکارهای لیگ دسته اول هندبال و همچنین حضور موفق تیم هندبال بانوان قم در مسابقات امسال لیگ دسته اول و دوم هندبال باشگاه‌های کشور، فدراسیون هندبال میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور را به قم سپرد.

قم از جمله استان‌هایی است که در رده‌های سنی پایه رشته ورزشی هندبال جزو استان‌های موفق و پرکار کشور به شمار می‌رود و به همین خاطر فدراسیون هندبال نیز از عملکرد هندبال قم در بها دادن به هندبالیست‌های رده‌های سنی پایه راضی است.

نتیجه سرمایه‌گذاری هندبال قم بر روی رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر معرفی چند هندبالیست توانمند قمی به تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشورمان بوده است، به طوری که هندبالیست‌های قمی در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان دختر و پسر عضو تیم کشورمان بوده‌اند.

قم همچنین یکی از استان‌های فعال هندبال کشور است که در طول سال چندین دوره مسابقات استانی در قالب رقابت لیگ و قهرمانی قم را برگزار می‌کند و این پیکارها تنها به رده سنی خاص بین دختران و پسران بستگی ندارد بلکه در تمام سطوح به انجام می‌رسد.

تمام این تلاش‌ها موجب شد تا فدراسیون هندبال اقدامات هیئت هندبال استان قم را در راستای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی ارج نهاده و قم را به سبب این پشتکار به عنوان میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران کشور معرفی کند.

این در حالی است که طبق تقویم فدراسیون هندبال کشورمان، رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران کشور در رده سنی نوجوانان آخرین رویداد در تقویم سال 1391 است که با شرکت 12 تیم از استان‌های مختلف کشور در روزهای 15 تا 20 اسفند ماه در قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول