اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

قهرمان لیگ دسته اول هندبال در یک بازی مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: فینال مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

قهرمان لیگ دسته اول هندبال در یک بازی مشخص می‌شود

سید علیرضا طباطبایی در حاشیه دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و نفت و گاز گچساران که از دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: بازی بسیار خوبی را از اعضای تیم هندبال صبا شاهد بودیم و به نظر من این تیم شایسته صعود به لیگ برتر بود.

وی ادامه داد: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هندبال و باشگاه صبای قم تلاش زیادی برای موفقیت این تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و کسب جواز صعود به لیگ برتر داشتند که خوشبختانه این تلاش‌ها به بار نشست.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: بعد از نتیجه‌ای که در دیدار رفت صبای قم با نفت و گاز گچساران در خانه حریف رقم خورد، تلاش زیادی انجام دادیم که مبادا روحیه بازیکنان دچار افت شود، ضمن اینکه کادر فنی و مدیریت تیم زحمات زیادی متحمل شدند تا در نهایت به هدف خود که پیش از فصل نیز در فکر آن بودیم یعنی صعود به لیگ برتر هندبال دست یافتیم.

وی تصریح کرد: این موفقیت حاصل یک تلاش و کار دسته جمعی است که تمام همکاران من در هیئت هندبال در آن نقش داشتند و جا دارد که از همه آن‌ها تقدیر کنم، تیمی که به لیگ برتر هندبال رفت نماینده قم است و امیدوارم در آینده حضور موفق آن در لیگ برتر موجب شکوفایی هندبال قم شود.

طباطبایی در ادامه با اشاره به تکلیف دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بیان داشت: در این مرحله چهار تیم هندبال صبای قم، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پارس مس فلاورجان حضور داشتند.

وی یادآور شد: برگزارکننده دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبای قم با نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان با پارس مس فلاورجان بودند که برنده‌های دو بازی این مرحله در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده دیدار نهایی باید به صورت تک بازی در زمین یکی از تیم‌های راه یافته به فینال برگزار شود، ضمن اینکه میزبان را قرعه‌کشی بین نمایندگان دو تیم در فدراسیون مشخص می‌کند.

انتهای پیام/78002/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول