اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت هندبال قم:

اتاق فکر هندبال قم تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت هندبال استان قم از تشکیل اتاق فکر به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی خبر داد.

اتاق فکر هندبال قم تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعلیرضا طباطبایی رئیس پیشین هیئت هندبال استان قم که یک بار دیگر با رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال رئیس هیئت هندبال قم باقی ماند در مجمع انتخابات که دوشنبه شب برگزار شد با اشاره به مهمترین اهداف و برنامه هیئت هندبال در دوره جدید تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر به منظور توسعه هندبال یکی از مهمترین اهداف هیئت جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: این تصمیم به منظور بررسی تمام جوانب برای فعالیت در هر بخش برنامه‌های مورد نظر هیئت صورت می‌گیرد تا قدمی که برای هندبال قم بر می‌داریم مفید و موثر بوده و در نهایت به اعتلای این رشته ورزشی بیانجامد.

رئیس جدید هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: از سوی دیگر قصد داریم کمیته فنی هیئت هندبال را نیز به صورت جدی تقویت کنیم تا نظارت کاملی بر فعالیت تیم‌های مختلف هیئت در اعزام‌ها به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور انجام شود.

وی یادآور شد: کمیته سنجش و ارزیابی نیز در دوره جدید در هیئت هندبال استان قم سر و شکل بهتری خواهد یافت تا به صورت دقیق عملکرد هیئت در مقاطع زمانی مشخص مورد ارزیابی، نظارت و بررسی کامل قرار بگیرد و راهکارهای توسعه هندبال قم را بهتر بشناسیم و آسیب‌ها و معایب را رفع کنیم.

طباطبایی بیان داشت: ما در فعالیت‌های خود در دوره چهار ساله آتی به توسعه هندبال در بخش‌های تابعه و شهرهای مختلف قم نیز نگاه جدی داریم، در حال حاضر دو شهر و بخش تابعه در هندبال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و سعی می‌کنیم در هر پنج بخش این کار را انجام دهیم.

وی ابراز کرد: تعامل با اداره کل آموزش و پرورش همواره یکی از مهمترین اولویت‌های هیئت بوده است، زیرا ما به شناخت استعدادها و افزایش ورزشکاران حرفه‌ای و البته سازمان یافته نیاز به کار با آموزش و پرورش داریم و حتی آموزشگاه هندبال قم نیز به صورت جدی در این زمینه فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم در پایان برگزاری منظم مسابقات استانی اعم از قهرمانی و لیگ، تداوم تشکیل کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی، جذب حامیان مالی و تعامل با بخش خصوصی، تلاش برای توسعه هندبال بانوان و همچنین گسترش هندبال ساحلی را از دیگر برنامه‌های مهم هیئت هندبال قم در دومین دوره ریاست خود عنوان کرد.

سیدعلیرضا طباطبایی که در چهار سال گذشته مسئولیت ریاست هیئت هندبال استان قم را بر عهده داشته است، با کسب تمام آراء اعضای مجمع جدید انتخابات این هیئت که دوشنبه شب در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد، برای چهار سال آینده نیز در این مسئولیت باقی ماند.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول