اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

هندبال صبا با صدرنشینی راهی نیمه نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال صبای قم به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

هندبال صبا با صدرنشینی راهی نیمه نهایی شد

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه آنچه که در خصوص عملکرد تیم هندبال صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور پیش‌بینی کرده بودیم، تاکنون به خوبی محقق شده است.

وی ادامه داد: هندبالیست‌های صبای قم از آغاز مرحله گروهی بازی‌های امسال لیگ دسته اول هندبال با قدرت در مقابل حریفان خود ظاهر شده و توانستند با اعتماد به نفس بسیار بالا و انگیزه فراوان تمام حریفان خود را وادار به تسلیم کرده و بهترین تیم مرحله گروهی لقب بگیرند.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: بعد از کسب 9 پیروزی متوالی در 9 هفته بازی‌های مرحله گروهی، تیم هندبال صبای قم در آخرین بازی خود در هفته پایانی بازی‌های مرحله مقدماتی در شهر فلاورجان به مصاف تیم پارس مس این شهر رفت و در این دیدار نیز امتیاز کسب کرد.

وی اضافه کرد: تیم ما در این بازی با توجه به اینکه صعودش از پیش مسجل شده بود و می‌دانست که هر نتیجه‌ای که رقم بخورد تاثیری در صعود مستقیم صبا به نیمه نهایی ندارد، با نظر کادر فنی بیشتر از بازیکنان ذخیره بهره برد و در مجموع بچه‌های ما عملکرد فوق العاده‌ای داشتند.

طباطبایی یادآور شد: البته این را هم باید بگویم که تیم پارس مس فلاورجان با تمام توان خود در این دیدار خانگی برابر تماشاگران خودی به مصاف تیم هندبال صبای قم آمد تا بلکه شکست بازی رفت در قم را جبران کند اما در نهایت این بازی مساوی به پایان رسید.

وی عنوان داشت: با انجام دیدارهای مرحله گروهی در طول 10 هفته تیم هندبال صبای قم توانست به عنوان تنها تیم بدون شکست گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی از بین 12 تیم به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله نیمه نهایی بازی‌های این فصل لیگ دسته اول هندبال صعود کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز کرد: در این گروه تیم ما موفق شد تیم‌های هیئت هندبال یزد، ثامن الحجج آمل، هیئت هندبال زنجان و هیئت هندبال کرمانشاه را در دیدارهای رفت و برگشت شکست داده و نهمین برد خود را نیز در دیدار رفت برابر تیم پارس مس فلاورجان کسب کند.

وی اضافه کرد: در پایان بازی‌های این گروه تیم پارس مس فلاورجان بعد از صبای قم در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاد و بدین ترتیب موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شد تا صبا و پارس مس با تیم‌های ذوب آهن و نفت و گاز گچساران تیم‌های اول و دوم گروه دوم رقابت نیمه نهایی را برگزار کنند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول