اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

مشکلات مالی باعث عدم تحقق اهداف هندبال ثامن‌ شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل گفت: مشکلات مالی و دیر بسته شدن تیم باعث عدم تحقق اهداف ثامن‌الحجج در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور شد.

مشکلات مالی باعث عدم تحقق اهداف هندبال ثامن‌ شد

حسن حاجی پس از پیروزی تیمش در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور مقابل تفت یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی زیبایی را در آمل شاهد بودیم که از تحرک و حساسیت خوبی برخوردار بود.

وی افزود: بازی رفت را بازیکنان ما در خانه حریف واگذار کردند و به دنبال جبران شکست گذشته بودیم، در آن بازی نیز از لحاظ فنی و تاکتیکی از حریفان سر بودیم ولی نتیجه را واگذار کردیم.

حاجی با اشاره به این‌که برای بازی دور برگشت با تفت نقاط ضعف و قوتشان را به درستی آنالیز کردیم، تصریح کرد: از ابتدا سعی‌مان این بود تا بازی را مدیریت کنیم و صحبت‌های ما با شاگردانم نتیجه داد.

سرمربی تیم هندبال مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با تأکید بر این‌که می‌توانستیم علاوه بر حفظ سهمیه در لیگ دسته یک کشور از تیم‌های مدعی باشیم، اظهار داشت: تیم ما امسال دیر بسته شد و مشکلات مالی گریبانگیر آن بود، نداشتن تمرینات منظم و منسجم، عدم تهیه سالن برای تمرین و مشکل در ایاب و ذهاب هندبالیست‌هایمان از مواردی بود که از مشکلات مالی نشأت می‌گرفت.

حاجی با ابراز این‌که به نسبت عملکرد خوبی را از بازیکنان شاهد بودیم، گفت: بازیکنان نیز در طول لیگ، فراز و نشیب‌هایی داشتند و برخی از آن‌ها نیز به دلیل مشکلات کاری و تحصیل نتوانستند کاملاً در خدمت تیم باشند.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد تیمداری هندبال آمل در لیگ دسته یک آینده یادآور شد: اگر برای فصل آینده قصد تیم‌داری داریم باید برنامه مدونی داشته باشیم و این‌که باید بازیکنان حفظ شوند و تمرینات را از حدود هفت ماه قبل از آغاز لیگ دسته یک شروع کنیم تا در ادامه با مشکل روبه‌رو نشویم.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول