اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی هندبال باشگاه‌های کشور

تیم هندبال جوانان قزوین به قهرمانی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال جوانان استان قزوین که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور آماده می‌کند به قهرمانی در این مسابقات می‌اندیشد.

تیم هندبال جوانان قزوین به قهرمانی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم هندبال جوانان استان قزوین که به تازگی با جذب دو بازیکن غیر بومی به نام‌های یاسین کبیریان از فارس و رضا قاسمیان از همدان تلاش دارد که با ترکیبی کامل و قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور گام بگذارد با جذب این دو بازیکن به نظر می‌رسد تا حدود زیادی به این هدف که در سر داشته، رسیده است.

ترکیبی از بازیکنان توانمند و با انگیزه بومی در کنار جذب دو بازیکن غیر بومی و استفاده از هدایت و مربی‌گری عزت‌الله رمزگر که بدون شک یکی از بهترین مربیان مطرح و توانمند کشور است، شانس تیم هندبال این استان را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور افزایش داده است.

تمرینات تیم هندبال جوانان استان قزوین که از مدت‌ها قبل با استفاده از جوان‌گرایی در این تیم آغاز شده است به طور حتم می‌تواند این تیم را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جریان رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور معرفی کند.

تیم هندبال جوانان این استان بدون شک می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها باشد و نمایش درخشانی از خود بر جای بگذارد این امر با توجه به جوان‌گرایی خوبی که در این تیم صورت گرفته و بیشتر بازیکنان این تیم را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که امسال در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌اند بیشتر نمایان می‌شود.

با توجه به اینکه هندبالیست‌های نوجوانان استان قزوین هم چند ماه پیش در جریان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های نوجوانان کشور موفق شدند با شکست تیم کرمانشاه در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی این استان جشن قهرمانی را برپا کنند می‌توان گفت که همین قضیه می‌تواند در راستای بالا بردن اعتماد به نفس و رسیدن به مرز خودباوری انگیزه لازم را برای جوانان استان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جوانان کشور فراهم کند.

به هر حال با توجه به اینکه ورزش هندبال در این سال‌ها توانسته است موفقیت‌های خوبی را نصیب ورزش این استان کند لذا انتظار می‌رود یک بار دیگر ورزشکاران جوانان استان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور با تمام توان خود پا به میادین مسابقه بگذارند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این بار قهرمانی در رقابت‌های جوانان باشگاه‌های کشور را هم از آن خود کنند.

تیم هندبال جوانان این استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاهی کشور 27 بهمن ماه سال جاری عازم استان سمنان خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور 13 تیم به صورت متمرکز و به مدت پنج روز در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود و جوانان هندبالیست قزوینی این فرصت را دارند تا با قهرمانی در این مسابقات خاطره‌ای خوشی برای این رشته ورزشی در سطح استان قزوین برجا بگذارند، اتفاقی که البته با توجه به توانایی‌ها و شایستگی‌های هندبالیست‌های قزوینی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول