اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار پایانی لیگ دسته اول هندبال

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج، تفت یزد را در هم کوبیدند

خبرگزاری فارس: تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی با نتیجه 33 بر 27 تفت یزد را از پیش رو برداشت.

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج، تفت یزد را در هم کوبیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در دیدار پایانی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی به مصاف تفت یزد رفت.

در این دیدار نزدیک که در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد، شاگردان جوان و بومی حسن حاجی مربی نام‌آشنای هندبال مازندران با اختلاف شش گل و با نتیجه 33 بر 27 از سد حریف یزدی خود گذشتند.

ناظر فدراسیون هندبال در این دیدار مهدی اکبری از استان آذربایجان غربی بود که داوران جوان و جویای کشورمان نیز این دیدار را به خوبی سوت زدند.

بازیکنان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل توانستند با این پیروزی وضعیت خود در لیگ دسته اول هندبال را مشخص کنند.

این تیم با انجام 10 دیدار در مرحله گروهی با شش شکست، چهار پیروزی و کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول شش تیمی گروه نخست این رقابت‌ها جای گرفت تا از سقوط به لیگ دسته دوم هندبال کشور رها شده و حضورش در لیگ دسته اول هندبال کشور در سال آینده مسجل شود.

اگر این تیم در این رقابت‌ها با مشکل مالی برخورد نمی‌کرد و اسپانسرش کار پرداخت مبلغ حمایتی خود را تا بیش از یک هفته بعد از دور برگشت موکول نمی‌کرد، حتی لیگ برتری شدن این تیم محتمل به نظر می‌رسید.

به گزارش فارس، در این فصل مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان هم‌گروه بود.

انتهای پیام/86012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول