اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار:

امیدوارم قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال در خراسان‌رضوی بماند

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار کرد: امیدوارم تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد در برابر سپاهان پیروز شود تا قهرمانی و نایب قهرمانی در استان خراسان‌رضوی بماند.

امیدوارم قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال در خراسان‌رضوی بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حمید شجاع که تیمش دیروز 20 بهمن ماه در یک دیدار نفس‌گیر از هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور مقابل تیم پر سابقه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه 23 بر 21 به پیروزی رسید و با 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ثامن الحجج(ع) مشهد، با وجود یک بازی بیشتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول قرار گرفت، بیان کرد: در هفته آینده تیم ما استراحت خواهد کرد اما حساس‌ترین و تعیین کننده‌ترین دیدار این فصل بین دو نماینده مشهد و اصفهان برگزار خواهد شد که امیدواریم با پیروزی نماینده استانمان همراه باشد.

وی با بیان اینکه با پیروزی تیم ثامن الحجج(ع) مشهد مقابل تیم هندبال سپاهان اصفهان در روز 26 بهمن ماه مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ نصیب تیم‌های استان خراسان‌رضوی خواهد شد اظهار کرد: این دیدار تکلیف سهمیه‌های آسیا را نیز مشخص خواهد کرد.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص دیدار دیروز تیمش مقابل تیم سپاهان اصفهان گفت: بازی بسیار جذاب و در عین حال دشواری را از 2 تیم شاهد بودیم، مخصوصا تیم حریف که بهترین بازی لیگش را با وجود باخت از خود به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم بر روی تک تک لحظات بازی حساب کرده بودیم، عنوان کرد: در نیمه اول بازی پرفشاری را انجام دادیم و اختلافمان با حریف زیاد شد، اما در نیمه دوم با اخراج‌های متعدد 2 دقیقه‌ای، در بیشتر لحظات بازی تیم ما ناقص بود و نتوانستیم اختلاف گل خود را با حریف بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه قبلی در دیدار بعدی باید مقابل شهرداری ارومیه قرار می‌گرفتیم گفت: با توجه به خارج شدن این تیم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، این هفته استراحت می‌کنیم و 3 اسفندماه در مشهد میهمان تیم ثامن الحجج(ع) این شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول