اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری در دیدار برگشت

هندبال صبا لیگ برتری شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم با کسب برتری در مجموع دیدارهای رفت و برگشت برابر تیم نفت و گاز گچساران به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور راه یافت.

هندبال صبا لیگ برتری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام دو مسابقه در شهرهای قم و اصفهان به انجام رسید و طی آن در قم، صبا با غلبه بر میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران به لیگ برتر صعود کرد.

این مسابقه در حالی به میزبانی صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که مسئولان استانی و تعداد قابل توجهی از تماشاگران هندبال دوست قمی نظاره‌گر این بازی بودند و سرانجام صبا با غلبه بر میهمان خود به لیگ برتر راه پیدا کرد.

هندبالیست‌های صبای قم در این دیدار در حالی به برتری رسیدند که در مسابقه رفت دو تیم که روز جمعه سیزدهم بهمن ماه در سالن اختصاصی تیم نفت و گاز گچساران به انجام رسیده بود، با نتیجه نزدیک 33 بر 32 مغلوب شده بودند.

به همین خاطر بازی برگشت دو تیم در قم از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود و طی آن شاگردان غلامعلی اکبرآبادی در تیم هندبال صبای قم هر چه تلاش داشتند برای پیروزی در این بازی به کار گرفتند تا اینکه در نهایت با نتیجه 28 بر 23 این بازی را به سود خود به پایان رساندند.

نیمه نخست این بازی کاملا نزدیک و فشرده به انجام رسید به طوری که هر دو تیم لحظه‌ای از جدال با تیم مقابل پا پس نکشیدند و در نهایت بازی در 30 دقیقه اول این جدال حساس با تساوی 14 بر 14 به پایان رسید و کار برای تعیین تیم برتر به نیمه دوم کشید.

در نیمه دوم صبای قم تا هشت دقیقه به پایان حتی از میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران عقب نیز افتاد، اما در ادامه جریان بازی به شکلی پیش رفت که شاگردان اکبرآبادی در تیم صبای قم نبض بازی را در اختیار گرفتند و بازی باخته را با برتری با اختلاف پنج گل به سود خود به پایان رساندند.

با توجه به نتیجه‌ای که در دیدار رفت دو تیم در شهر گچساران به سود تیم نفت و گاز گچساران رقم خورده بود، صبای قم توانست با اختلاف بیش از یک گل مسابقه برگشت را به سود خود خاتمه داده و بدین ترتیب ضمن کسب برتری در مجموع دیدارهای رفت و برگشت هم راهی لیگ برتر شود و هم به دیدار فینال مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول