اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مردم سرمایه اجتماعی تیم همیاری زنجان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مردم سرمایه اجتماعی تیم همیاری زنجان محسوب می‌شوند.

مردم سرمایه اجتماعی تیم همیاری زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در دیدار با اعضای تیم بسکتبال همیاری زنجان اظهار کرد: ورزش استان زنجان در همه رشته‌ها از شور و نشاط خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان زنجان، افزود: حداقل 40 تا 50 ورزشکار دارنده مدال‌های آسیایی،جهانی و المپیک در زنجان تجلیل می‌شوند.

*فوتبال زنجان نتیجه‌ای نگرفت

استاندار زنجان تلاش استان زنجان را حضور تیم فوتبال در لیگ برتر عنوان کرد و افزود: با همه تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال تیم همیاری زنجان خلأ وجود یک تیم از استان زنجان در لیگ برتر را پر کرده است، افزود: این تیم از نظر افکار عمومی این خلأ را پر کرده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم زنجان از نظر نظم، انضباط، اخلاق و رفتار از تیم بسکتبال زنجان حمایت می‌کنند، افزود: استقبال مردم از این تیم سرمایه بزرگی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث داغ مسابقات تیم همیاری در حال حاضر در خانواده‌های زنجانی دنبال می‌شود، تصریح کرد: هیچ تیمی به اندازه همیاری جایگاه مطلوبی در خانه‌های مردم نیافته است.

*پشتیبانی‌های فنی از تیم همیاری

استاندار زنجان بر ضرورت پشتیبانی‌های فنی از این تیم تاکید کرد و افزود: این تیم می‌تواند با تربیت نیروهای با استعداد زمینه حضور زنجانی‌ها را نیز فراهم کند.

وی بر ضرورت سرمایه‌گذاری لازم در تیم‌های پایه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان زنجان اقدامات لازم برای تقویت تیم‌های پایه انجام شده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه هیئت بسکتبال بانوان نیز باید در استان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های حضور بانوان در این رشته ورزشی فراهم شود.

وی قهرمانی تیم همیاری زنجان را از خواسته و مطالبه مردم دانست و گفت: با هدفگذاری‌های لازم دستیابی به چنین عنوانی دور از انتظار نیست.

*تعصب موجب قهرمانی تیم همیاری زنجان می‌شود

استاندار زنجان جدیت، تعصب، غیرت و انسجام تیم را موجب قهرمانی تیم بسکتبال همیاری زنجان عنوان کرد و گفت: برد با تفاضل گل‌های زیاد از خواسته‌های مردم از این تیم است.

وی با بیان اینکه تشویق و استقبال مردم از تیم همیاری ظرفیت مطلوب اجتماعی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد این پشتیبانی و تشویق همچنان ادامه یابد.

 

رئوفی‌نژاد بر ضرورت حضور بانوان در ورزشگاه تاکید کرد و گفت: حضور بانوان در ورزشگاه در کشور مانعی ندارد.

انتهای پیام/73003/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول