اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-399

محمدی: مردم راه انتخابات را در روز 22 بهمن باز کردند

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی گفت: انتخابات مظهر اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش است و مردم راه انتخابات را در روز 22 بهمن باز کردند.

محمدی: مردم راه انتخابات را در روز 22 بهمن باز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام اباذر محمدی امشب در جمع سرگروه‌های صالحین میامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) منتظر واقعی امام زمان(عج) بود.

وی افزود: ما باید همان هدف امام خمینی(ره) را که رساندن پرچم انقلاب به دست امام عصر(عج) بود، دنبال کنیم و با دید ژرف‌تری به انقلاب نگاه کنیم.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی یادآور شد: باید از هم‏اکنون خودمان را برای مقابله با تهدیدات جدید دشمن آماده کنیم؛ انتخابات که مظهر اراده ملت در انتخاب سرنوشت خویش بوده و هدف جدید دشمن است.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد تا با وارد کردن مفاهیم جدید در این عرصه، بار دیگر فتنه‌ای جدید را بیافریند و مردم و نظام را از هم دور کند.

همچنین مهدی باباحجیان، یکی از کارشناسان سیاسی در این زمینه گفت: تقویت لایه مدیریتی بسیج و آموزش برنامه‌های و اهداف بسیج به بسیجیان تازه وارد از اهداف این دوره است.

بر اساس این گزارش؛ دوره آموزش عادی به فعال این حوزه نیز به مدت دو روز در میامی برگزار شد و حاضران با مباحث آشنایی با بسیج، شجره طیبه صالحین و برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیج آشنا شدند.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول