اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‎رضوی:

برنده نهایی انتخابات مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‎رضوی گفت: بلوغ سیاسی مردم با گذراندن 30 دوره انتخابات مشخص می‎کند که برنده نهایی انتخابات مردم هستند.

برنده نهایی انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید صبح امروز در همایش آموزشی توجیهی مدیران اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: مدیریت سیاسی انتخابات شامل بررسی تهدیدها و فرصت‌ها و عوامل مؤثر در مشارکت حداکثری مردم است.

وی افزود: تلاش بر این است که انتخاباتی سالم مثل دوره‌های گذشته با تکیه بر راهبردهایی که از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری ارائه شده است، برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: وحدت همگانی از جمله مسایلی است که محور کارهای ما بوده و حرکت بر محور تعقل، قانون مداری و اخلاق اسلامی رویه ماست.

رشید تاکید کرد: استفاده از ابزار غیرقانونی در انتخابات و استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال و حفظ شأن ریاست جمهوری بر مبنای سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: در مراحل مختلف انتخابات از تخریب و ارائه آمارهای سست و بی‌اساس پرهیز شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر رشد و استحکام مردم ماست، مردم ما با حضور در انتخابات قدرت و اقتدار خود را به اثبات می‌رسانند.

وی یادآور شد: قطعا عملیات روانی توسط دشمنان در جریان انتخابات وجود خواهد داشت، اما راهپیمایی 22 بهمن امسال تکلیف همه آنها را روشن کرد.

وی افزود: دروغ‌پراکنی برای ترویج تعصبات قومی و مذهبی در میان مردم از جمله محورهای عملیات روانی دشمن خواهد بود.

رشید گفت: دامن زدن به برخی مشکلات از جمله خواسته‌های دشمن اعم از ایادی داخلی و خارجی آنهاست.

وی متذکر شد: ترویج و تشویق شبکه‌های ضد انقلاب چه قبل، حین و چه بعد از انتخابات و فتنه‌افکنی از جمله راهکارهای دشمنان است.

معاون امنیتی سیاسی استاندار خراسان‎رضوی عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم ما وحدت کلمه خود را با وجود کید دشمنان حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/70005/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول