اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کارگاه آموزش مسائل سیاسی

طلاب با جریان‌شناسی انتخابات 92 آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج مدرسه معصومیه گفت: کارگاه آموزش مسائل سیاسی برای طلاب حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

طلاب با جریان‌شناسی انتخابات 92 آشنا می‌شوند

امیر امیرگان نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مسائل سیاسی برای طلاب حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در این کارگاه هشت دوره آموزشی با موضوعات متفاوت توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.

وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی از پنجشنبه 26 بهمن در مدرسه معصومیه کار خود را آغاز خواهد کرد و تاکنون 50 نفر از طلاب مدارس مختلف حوزه‌های علمیه قم در این کارگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه خاطرنشان کرد: جریان‌شناسی انتخابات 92 یکی از عناوین این کارگاه است که توسط حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تدریس می‌شود.

وی گفت: تهدیدات فرهنگی اجتماعی و رسانه از دیگر عناوینی است که در این کارگاه آموزشی با تدریس رئیس دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع) بررسی خواهد شد.

امیرگان ابراز داشت: آمریکاشناسی و بررسی نظام سیاسی ایالات متحده آمریکا با حضور فؤاد ایزدی، عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین بیداری اسلامی در زمینه سیاست خارجی ادامه داد: حسین رویوران، کارشناس مسائل خاورمیانه و سعدالله زارعی در این مورد با طلاب به گفت‌وگو خواهند نشست.

جانشین بسیج مدرسه معصومیه با اشاره به اینکه مسائل آمریکای لاتین نیز از دیگر مسائل پر اهمیت در سیاست خارجی کشور است، خاطرنشان کرد: سهیل اسعد، رئیس موسسات اسلامی در آمریکای لاتین در این بخش به ارائه مطالب مورد نظر خواهد کرد.

وی گفت: فقه سیاسی و اخلاق مدیریتی با حضور حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، رئیس مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه قم و غرب‌شناسی با تدریس سید احمد رهنمایی، مؤلف کتاب غرب‌شناسی و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از دیگر مباحثی است که در این دوره در مورد آن صحبت می‌شود.

امیرگان با اشاره به اینکه هشت عنوان در این کارگاه تدریس می‌شود خاطرنشان کرد: هر عنوان سه جلسه یک ساعته را به خود اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/78006/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول