اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان قدردان حضور مردم هستند

تکرار شیرینی حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: مسئولان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تداوم این شیرینی را حضور آنها در انتخابات و تکرار حماسه دیگر توصیف کردند.

تکرار شیرینی حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان گرمی عصر امروز در نشست مشورتی با اعضای شورای شهر گرمی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن که اسباب یأس و ناکامی دشمن را فراهم کرده، گفت: ملت قدرشناس انقلابی و ارزشی ایران اسلامی با ظرفیت عظیم خود در راهپیمایی دیروز نشان دادند که هرگز روی اصول معامله نمی‌کنند.

محمود علایی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار دستاوردهای خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند، تصریح کرد: ایستادگی مردم در برابر فشارهای تحریم و تهدید استکبار نشان روشنی از بصیرت سیاسی و دینی ملت ما است.

وی راهپیمایی 22 بهمن را صحنه خفت و خواری برای استکبار و عظمت برای ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن قطعاً از این حماسه افتخارآفرین در هراس و نگرانی است و به خود جرأت یاوه‌سرایی دیگر را نمی‌دهد.

بصیرت ملت 22 بهمن تاریخی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما فرماندار شهرستان کوثر نیز در نشست با مسئولان اجرایی شهرستان کوثر اظهار داشت: مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان کوثر هم‌پای سایر اهالی شریف استان و کشورمان به صحنه آمدند تا بار دیگر رشادت و عزم راسخ خود را در پاسداری از حریم انقلاب اسلامی نشان دهند.

علیرضا حسینی با یادآوری اینکه در راهپیمایی 22 بهمن دشمن به خاک مذلت افتاد و فهم و بصیرت ملت راهپیمایی تاریخی را رقم زد، بیان کرد: فهم و بصیرت مردم ولایی و با ذکاوت این منطقه نه تنها صحنه‌های شورانگیزی را خلق کرد بلکه دشمن را ناکام گذاشت و دست توطئه‌گران را نیز برملا کرد.

وی ادامه داد: در این رزمایش معنوی ملت بار دیگر با آرمان امام راحل، شهدا و رهبری فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی زدند که احساس می‌کردند تحریم این ملت را از صحنه به در می‌کند.

حسینی به پیوند عمیق مردم با ولایت و حاکمیت اسلامی اشاره کرد و گفت: ‌قطعاً در این مسیر دشمن بیش از گذشته شکست خورده و بار دیگر نیز از اهداف خبیث خود عقب‌نشینی می‌کند.

انتهای پیام/62001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول