اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز حضور پرشکوه در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تداعی و زمینه‌ساز حضور باشکوه و گسترده در انتخابات سال آینده است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز حضور پرشکوه در انتخابات است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های شخصی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری تداعی حضور گسترده در انتخابات سال آینده است.

*ملت ایران پشتیبان نظام هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: این حضور به معنی آمادگی اولیه برای حضور گسترده در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در صحنه‌ها سبب شکست و یاس دشمنان می‌شود، ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات از وظایف مهم مردم، مسئولان و رسانه‌ها است.

*انقلاب ایران باید در نقاط بالاتر خودنمایی کند

حسینی با تاکید بر اینکه هر فردی که به سن قانونی رسیده است، می‌تواند در انتخابات سال آینده حضور پیدا کند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در دهه چهارم و در سطح جهان باید در نقاط بالاتری خودنمایی کند.

*فرد برگزیده در انتخابات باید نماد انقلاب را نشان دهد

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات امروز باید تبلیغ شود، یادآور شد: فردی باید انتخاب شود که نماد انقلاب اسلامی را در سطح دنیا نشان دهد.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول