اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-376

رهی: راهپیمایی امسال زمینه انتخاباتی پرشور را در کشور فراهم کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: راهپیمایی میلیونی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 22 بهمن زمینه انتخاباتی پرشور را در کشور فراهم کرد.

رهی: راهپیمایی امسال زمینه انتخاباتی پرشور را در کشور فراهم کرد

عباس رهی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان درباره اثرات حضور باشکوه مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: پیش از هر چیز دیگری، ابتدا وظیفه همه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است تا از حضور باشکوه، پرشور و شعور و بصیرت‏مندان مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کنند و این حرکت عظیم را ارج نهند.

وی گفت: امروز با از خداوند متعال سپاس‏گزار بود که راهپیمایی 22 بهمن سال 91 بسیار پرشورتر از سال‏های گذشته برگزار شد.

استاندار سمنان افزود: شکرگزاری خالصانه به درگاه حضرت حق و ولی‏عصر(عج) از بابت خلق چنین مردمانی بر همه مسئولان و مدیران لازم و ضروری است.

رهی گفت: مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی دیروز یک بار دیگر با تمام وجود به صحنه آمدند و در خیابان‏ها و میعادگاه‏های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور همچون نگینی درخشیدند تا همه جهانیان را مبهوت و حیرت‏زده سازند.

وی تصریح کرد: ملت ایران نشان داده‏اند که در همه صحنه‏ها در واقع سربازان واقعی ولایت و امامت هستند و فقط در خط رهبری و اسلام حرکت می‏کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‏شکن و سختی به دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند.

رهی خاطرنشان کرد: مردم دیروز نشان دادند که هم‏چنان پیرو و مرید رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و خمینی کبیر، بنیان‏گذار ارزشمند انقلابشان محسوب میشوند.

وی تصریح کرد: حضور مردم به غربی‏ها و یاوه‏گویان و حرّافان استکبار جهانی این پیام را داشت که ملت ایران هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد تا آنها به تاخت و تاز بپردازند.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول