اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

انتخابات با شکوه سال آینده جبهه استکبار را ناامید‌تر می‌کند / سربلندی ملت در آزمونی دیگر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده جبهه کفر را بیش از هر زمان دیگر ناامید‌تر و خوار و خفیف‌تر می‌کند.

انتخابات با شکوه سال آینده جبهه استکبار را ناامید‌تر می‌کند / سربلندی ملت در آزمونی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز ظهر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید انگوت گرمی مغان اظهار داشت: انتخابات آینده ریاست جمهوری آزمونی بزرگ برای ملت بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در انتخابات سال آینده نیز با حضور یکپارچه پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با امام خمینی (ره) و رهبری انقلاب و تکرار حماسه نهم دی ماه است.

دست‌باز گفت: هفته دولت و دهه فجر فرصتی برای ارائه خدمات و عملکرد دولت به ملت است و در دهه فجر امسال 395 پروژه عمرانی در استان افتتاح و تقدیم مردم شد که 193 پروژه مربوط به روستاها و 203 پروژه مربوط به شهرهای استان بوده است.

این مسئول با توصیه مسئولان به ارائه خدمات بیشتر به مردم اظهار امیدواری کرد در هفته دولت که مصادف با روزهای پایانی دولت خدمتگزار خواهد بود شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی در استان باشیم.

شکوه راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بمهن توطئه‌های دشمنان را خنثی و مسئولیت مدیران دستگاه‌های دولتی را سنگین‌تر کرد.

دست‌باز افزود: حضور گسترده و مثال‌زدنی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تمام امیدهای دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل را به یاس مبدل کرد.

این مسئول تصریح کرد: ما باید قدر این ملت را بیشتر بدانیم و برای رفع مشکلات و نیازهای آنان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به پشتیبانی ملت از نظام و رهبری از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت مردم با لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حفظ وحدت و انسجام و حضور در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف موجبات ذلت و ناتوانی دشمنان را فراهم کرده‌اند.

دست‌باز یازدهمین دوره ریاست جمهوری را از مسائل حساس و بسیار مهم کشور در سال آینده دانست و ابراز داشت: دشمنان و بدخواهان نظام از مدت‌ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در این انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند که بدون شک مردم با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، بار دیگر جهانیان را حیرت‌زده خواهند کرد.

وی به ضرورت حفظ وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: دشمن در همه حال در صدد ایجاد تفرقه و اختلاف در ایران اسلامی است که با رهبری حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری هیچ وقت به این هدف شوم نائل نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه پیشرفت و توسعه روستاها را از برکات بزرگ نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: در ایام‌الله دهه فجر 190 پروژه خدماتی، اقتصادی و عمرانی در روستاهای استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی هم در این مراسم توسعه و عمران بخش‌ها را در آبادانی شهرستان مهم ارزیابی کرد و اهالی را به همکاری با مسئولان ادارات فراخواند.

محمود علایی زنگیر مسئولیت را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم دانست و افزود: باید از فرصت مسئولیت بیشترین استفاده را برای جلب رضای خدا و مردم داشته باشیم.

در این آیین رضا ظهراب بند به سمت بخشدار جدید انگوت معرفی شد.

انتهای پیام/62002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول