اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 410

فرجی: حمایت از اشتغال در نمایشگاه مطبوعات ورامین بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: اشتغال‌زایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران بررسی می‌شود.

فرجی: حمایت از اشتغال در نمایشگاه مطبوعات ورامین بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران از بررسی اشتغال‌زایی و استفاده از نیروی کار ایرانی در نمایشگاه مطبوعات جنوب شرق استان تهران خبر داد.

مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان این خبر گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری سال جاری را سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری کرده‌اند و نیز هجمه همه جانبه دشمنان نظام و انقلاب به اقتصاد کشور عزیزمان و تشدید تحریم های اقتصادی رسانه‌ها و مطبوعات جنوب شرق استان تهران در طول سال نگاه ویژه‌ای به تولید ملی و تولیدکنندگان ملی داشته است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بر آن شدیم با حضور مدیران بخش‌های صنعتی منطقه و کشور در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران موضوع اشتغال‌زایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

فرجی افزود: بنابراین فردا جمعه از ساعت 16 تا 17 رضا جلالی مدیرعامل مجتمع سراسری هیئت امناء شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور، مرتضی اسلام‌زاده رئیس هیئت امناء شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت و عضو کمیته ارتباط با صنعت انجمن فیزیک ایران، حسین اورامانی مدیر عامل موسسه عمرانی شهرک صنعتی پایتخت (علی آباد) پاکدشت، سیروس کوهی نایب رئیس و مدیر روابط‌عمومی شهرک صنعتی پایتخت و حمید زمانی مسئول منابع انسانی و عضو هیئت امناء شهرک صنعتی پایتخت (علی آباد) میهمان مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران می‌باشند.

وی اظهار داشت: مردم هم می‌توانند در این نمایشگاه حضور یافته و از نزدیک با کار آفرینان و صنعت‌کاران مطرح منطقه ملاقات داشته باشند.

مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: همچنین فردا جمعه نمایشگاه از ساعت 11 تا 8 شب باز بوده و تنها در زمان خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه تعطیل می‌باشد و نمازگزاران جمعه ورامین می‌توانند با حضور در طبقه زیرین مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) از این نمایشگاه بازدید کرده و نقطه نظرات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول