اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مردم بهترین داوران نظام جمهوری هستند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: مردم با حضور خود در تمامی عرصه‌ها، می‌توانند بهترین داوران نظام جمهوری اسلامی باشند.

مردم بهترین داوران نظام جمهوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم امروز در افتتاح پروژه عمرانی و آموزشی روستای ناصرآباد با اشاره به اینکه این نظام مهم‌ترین دغدغه را در مورد روستاها دارد، اظهار داشت: کار کردن برای مردم در نقاط مختلف استان قزوین یک افتخار است که این از نشانه‌های دینی بودن حکومت و مسئولان است که موجب پربرکت شدن کشور می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم بهترین داوران این حکومت هستند، ادامه داد: با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت شد که نمی‌توانند هرگز مردم را از نظام و مسئولان جدا کنند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان وظیفه سنگینی در قبال مردم دارند، خاطر نشان کرد: باید مسئولان همواره به مردم خدمت کنند تا آنان در آرامش و آسایش باشند تا اینکه خدشه‌ای به کشور و مردم وارد نشود.

عجم، با اشاره به اینکه مسیر سازندگی در کشور باید سرعت بیشتری بگیرد، تصریح کرد: تا این جای کار توانستیم در بخش‌های مختلف به پیشرفت‌های خوبی برسیم، اما باید همه انرژی خود را برای کار بیشتر بگذاریم تا نظام جمهوری اسلامی ایران به اقتدار و صلابت بیشتری برسد.

استاندار قزوین در پایان عنوان کرد: کار زیاد برای مردمی که همواره نمره قبولی می‌گیرند، باید موجب خوشحالی مسئولان باشد و همواره خدمت را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول