اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی:

دشمن از مردم به‌دلیل دفاع از ارزش‌ها می‌ترسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‎رضوی گفت: دشمن از رهبری و مردم می‌ترسد زیرا از ارزش‌های جامعه خود دفاع می‌کنند.

دشمن از مردم به‌دلیل دفاع از ارزش‌ها می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور علی‌اصغر حاج‌نقی صبح امروز در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مجتمع‌های فرهنگی تربیتی شبانه‌روزی این اداره در مجتمع اردویی شهید رجایی نیشابور، اظهار داشت: دشمن به‌دنبال اجرا کردن دوباره توطئه در خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری است.

حاج‌نقی با اشاره به فتنه 88، آن را توطئه دشمن برای زمین‌گیر کردن ایران دانست تا از درون با اختلافات داخلی و مشکلات اقتصادی کشور را شکست دهند.

وی با بیان اینکه در صورت رعایت نکردن سه نکته ممکن است ما هم شکست بخوریم، تاکید کرد: همه باید وحدت داشته باشند و در مسیر قربت الی‌الله یک حرف بزنند و نباید به اتحاد مردمی لطمه‌ای وارد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‎رضوی با اشاره به اینکه اگر اعضای تیم خوب بدرخشند ولی رهبری پراکنده باشد آن وقت شکست می‌خوریم، تصریح کرد: باید وحدت فرماندهی و تیمی داشته باشیم.

وی گفت: طی سالیان گذشته هویت دینی و ارزشی، ما را در برابر توطئه‌ها آبدیده کرده است، همه کسانی که دنبال مدهایی می‌روند که از غرب سرازیر می‌شود، به نوعی سرباز و یار دشمن می‌شوند و جای پای دشمن را پر می‌کنند.

انتهای پیام/70005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول