اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

کوتاهی در خدمت صادقانه به مردم قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: مسئولان همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند که مردم به عنوان تکیه‌گاه نظام در پیچ و خم خدمات، دچار نارضایتی نشوند.

کوتاهی در خدمت صادقانه به مردم قابل قبول نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی در جلسه ستاد احیای شهرستان دهگلان اظهار داشت: مردم در تمام صحنه‌های انقلاب دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند، بنابراین وظیفه تک‌تک ما مسئولان است که در خدمت صادقانه به آنان ذره‌ای کوتاهی نکنیم.

رضائی ادامه داد: تمام اقشار مختلف مردم با سلیقه و گرایش‌های متفاوت، با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود در راستای دفاع از حریم ولایت و نظام، حماسه‌ جاودان و به یادماندنی 22 بهمن را در تاریخ انقلاب تکرار کردند.

وی با اشاره به این فراز از سخنان مقام معظم رهبری که «اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است» خاطرنشان کرد: 22 بهمن اوج شکوه و ولایت‌مداری ملت ایران و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام(ره) و تجدید میثاق و بیعت با مقام معظم رهبری بود.

فرماندار دهگلان در ادامه جلسه ستاد احیا بر آسیب‌شناسی  در جامعه تأکید کرد و افزود: ابتدا ما باید آسیب‌ها را شناسایی کنیم و به ترتیب اولویت‌ها و مخاطراتی که برای جامعه دارند، اولویت‌بندی کنیم و بعد در زمینه مقابله با این منکرات برنامه‌ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد که می‌توان از ظرفیت شورای اداری، اصناف و مهم‌تر از همه، ظرفیت مردم به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به منظور بهره‌گیری از جلسات ستاد احیای باید برای هر جلسه دستورکار مشخصی وجود داشته باشد و در هر جلسه مصوبات جلسه قبلی پیگیری شود تا به هدف موردنظر رسید.

رضائی در پایان یادآور شد: ملاک مسئولان باید رضایتمندی مردم باشد، چراکه مردم سرمایه‌ها و پشتوانه‌های این نظام هستند و رضایتمندی آنها موجب رضایت خداوند می‌شود.

انتهای پیام/79013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول