اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

مردم مشت محکمی بر دهان استکبار زدند

خبرگزاری فارس: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.

مردم مشت محکمی بر دهان استکبار زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان قزوین طی سخنانی از حضور پررنگ ملت در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

در این جلسه که در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان و با حضور فرمانده سپاه استان و تعدادی از فرماندهان و بازنشستگان سپاه برگزار شد، رضوانی ابراز داشت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با امام (ره) و رهبر انقلاب تجدید میثاق کرده و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.

وی گفت: دشمن در تلاش بود تا با هر ابزاری که می‌تواند از حضور مردم در راهپیمایی جلوگیری کند اما مردم پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند و عهدی دوباره با انقلاب و شهدا بستند. رضوانی در بخشی از سخنان خود خطاب به پاسداران بازنشسته

ابراز داشت: شما سرمایه‌های نظام و سپاه هستید و همیشه در همه عرصه‌ها نظام را یاری کرده‌اید و به همین دلیل است که از شما انتظاری جز همراهی و کمک به نظام نمی‌رود.

انتهای پیام/77008/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول