اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

22 بهمن تحولات منطقه را تحت‌الشعاع قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به شکوه راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن تحولات منطقه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

22 بهمن تحولات منطقه را تحت‌الشعاع قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) فردی چند بعدی بود، ایشان هم مفسر، هم فقیه و هم عالم بودند.

امام جمعه شهرری با اشاره به روایتی از امام هادی (ع) که توسط شیخ صدوق (ره) نقل شده است، گفت: این روایت نشان دهنده ارزش زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) است.

وی در تشریح این روایت عنوان کرد: فردی از ری نزد امام هادی (ع) رفت و حضرت از وی پرسیدند که به کجا رفته بودی، آن فرد عرض کرد که به زیارت امام حسین (ع) در کربلا. امام هادی علیه‌السلام در ادامه فرمودند «اگر در ری به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رفتی، مانند این بود که به زیارت امام حسین (ع) در کربلا می‌آمدی.»

حجت‌الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: نکته‌های پر اهمیت در این روایت نخست اینکه زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان ارزش‌گذاری یک شاخص است و نکته دیگر این است که فضیلت و مقام حضرت عبدالعظیم (ع) را مطرح می‌کند.

حضور 40 میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور با بصیرت و هوشیار مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی بار دیگر وفاداری خود به اسلام و آرمان‌های والای شهدا را به رخ جهانیان کشیدند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 40 میلیونی مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به دلیل داشتن مردم غیور و همیشه در صحنه شکرگزار خداوند متعال باشیم.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مایوس و ناامید کردن ملت ایران گفت: دشمنان نظام طی یک سال گذشته با استفاده از همه پتانسیل‌های خود و توطئه‌هایی همچون تحریم، جنگ روانی و ... به دنبال ناامید کردن مردم بودند.

امام جمعه شهرری افزود: چند روز مانده به راهپیمایی نیز با ایجاد تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی و به تعویق انداختن مذاکرات هسته‌ای به‌دنبال مایوس کردن مردم نسبت به نظام بودند، اما به فضل خدا، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت، هوشیارانه و حماسی مردم بار دیگر توطئه دشمنان انقلاب نقش بر آب شد.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول