اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-385

مطهری: حماسه 22 بهمن نشان‏دهنده هوشیاری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: حماسه 22 بهمن نشان از بصیرت و هوشیاری ملت عزیز و بزرگ ایران داشت.

مطهری: حماسه 22 بهمن نشان‏دهنده هوشیاری ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مجن، عباس مطهری عصر امروز در مسجد جامع شهر مجن و در حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان، در سخنانی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، آن را نشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران عنوان کرد.

وی گفت: ملت سلحشور و آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و اثرگذار خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که دشمنان ما هنوز این ملت مقاوم و شجاع را نشناخته‏اند و نخواهند شناخت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: ملت ما در راهپیمایی 22 مشت محکم دیگری بر دهان استکبار و یاوه‌گویان داخلی و خارجی آنها زد و نشان داد که مردم ما اسلام و نظام را دوست دارند و این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را تحمل کرده و در دفاع از انقلاب اسلامی آماده‌تر از همیشه هستند.

مطهری خاطرنشان کرد: دستاوردهای ما در 34 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی آنقدر ارزشمند و بزرگ بوده که استکبار جهانی از آن عصبانی و ناخرسند است و تلاش می‌کند به هر شکل ممکن این ملت را از مسیر خود منحرف کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: اما استکبار در خواب پنبه دانه می‌بیند و از همین خواب است که تلاش می‌کند تا کار و نقشه‌ای تازه طرح و برنامه‌ریزی کند؛ اما همیشه در واقعیت با شکست روبه‌رو می‌شود و این برای آنها گران است.

وی با تقدیر از همه اقشار مختلف مردم در حضور حماسه 22 بهمن اظهار داشت: ما واقعاً مردم خوبی داریم و باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی درست مشکلات مردم را حل کنیم و قدردان این بصیرت و حضور آنها باشیم.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول