اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارداق:

22 بهمن مانور مردمی برای حفظ نظام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارداق با قدردانی از حضور حماسی آحاد مردم در 22 بهمن بر ضرورت ادامه مسیر امام‌ راحل و شهدا تأکید کرد.

22 بهمن مانور مردمی برای حفظ نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام مهدی عباسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: اوصاف و ویژگی‌های شیعه واقعی از نگاه امام عسگری (ع) آن است که حضرت فرمود شیعه حقیقی کسی است که در انجام نهضت دینی کوشا بوده و به دستورات دینی و ولایت پایبند باشد.

امام جمعه موقت ارداق با اشاره به 29 بهمن سالگرد قیام مردم تبریز علیه رژیم پهلوی در سال 56 تصریح کرد: در واقع قیام سال 56 راه و مسیر را برای انقلاب اسلامی هموار کرد و مردم تبریز با این قیام پایبندی خویش به امام‌ راحل، آرمان‌ها و انقلاب اسلامی را نشان داده و ایمان خویش را اثبات کردند.

وی با قدردانی از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم متدین و مؤمن ایران اسلامی در 22 بهمن امسال نیز همانند سال‌های قبل‌تر سنگ تمام گذاشته و نشان دادند که در دفاع از نظام اسلام تا پای جان ایستاده و مقاومت می‌کنند.

امام جمعه ارداق همایش عظیم و پرقدرت 22 بهمن را تجدید عهد مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های جاودانه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ملت با این حضور وحدت‌‌ آفرین دشمنان را بر سر جای خویش نشانده و آنان را از توطئه‌های کورکورانه مأیوس کردند.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول