اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

مسئولان باید به حضور حماسی ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ مثبت بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در یوم‌الله 22 بهمن وفاداری خود را ثابت کردند حال نوبت مسئولان است تا نسبت به این حضور حماسی پاسخ مثبت بدهند.

مسئولان باید به حضور حماسی ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ مثبت بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس این شهرستان ضمن تشکر از حضور گسترده و حماسی ملت ایران به ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم مؤمن و متدین و ولایتمدار ایران ادعای خود را نسبت به وفاداری انقلاب و ولایت فقیه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کردند و این مردم مستحق خدمات بیشتری هستند.

وی افزود: در حالی به استقبال سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رویم که طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: به یاری خداوند و به برکت این نظام مقدس اسلامی، در دهه فجر امسال 680 طرح عمرانی، بهداشت و درمان، رفاهی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 471 میلیارد ریال در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها زمینه توسعه در ابعاد مختلف در استان فراهم خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: دهه فجر فرصت طلایی و مغتنمی است تا مدیران دستگاه‌های مختلف عملکرد و اقدامات خود را به نمایش بگذارند و مردم را با این فعالیت‌ها آشنا سازند که در این زمینه دولت دهم با عملکرد مثبت خود در استان خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد.

وی گفت: دولت نهم و به دنبال آن دولت دهم توانست استان محروم سیستان و بلوچستان را از حالت مصرف کننده به کارگاه تولیدی برای عمران و آبادانی تبدیل کند که این جای بسی تقدیر و تشکر فراوان دارد.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: دولت به راستی شعار عدالت محوری را در استان سیستان و بلوچستان عملیاتی کرد.

سلیمانی افزود: آبرسانی به مناطق روستایی استان، احداث و بهسازی راه‌های روستایی، احداث مسکن مددجویان کمیته امداد، ساخت سالن ورزشی، راه‌اندازی فرستنده دیجیتال، طرح‌های کشاورزی، رونمایی از بالگرد امداد و نجات هلال‌احمر، اجرای هزار و 200 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در زاهدان از جمله خدمات ارزنده دولت دهم در طول عمر کاری‌اش بود.

وی خاطر نشان کرد: امسال در ایام‌الله دهه فجر چراغانی شهر زاهدان چشمگیر بود که از همین تریبون نماز جمعه از شهرداری بابت این عمل تشکر می‌شود.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: مردم سیستان و بلوچستان امسال نیز با مشارکت حداکثری در یوم‌الله 22 بهمن ماه با هر مشت خود گلوله‌ای به سمت چشمان دنیای غرب شلیک کردند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام، آرمان‌های شهدا، امام راحل و ولایت فقیه نشان داده و آن را با عمل اثبات کردند.

سلیمانی گفت: ملت بزرگ و غیور ایران با حضور در راهپیمایی ادعای وفاداری خود را نسبت به موضوع ولایت فقیه ثابت کردند اکنون هنگام آن رسیده که مدیران اجرایی با کاهش تورم و گرانی تکلیف خود را انجام دهند تا شب عید به کام ملت ایران با این همه فشار اقتصادی تلخ نشود.

وی ادامه داد: سهم پروژه‌های اختصاص یافته به استان در خور توجه است به طوری که 42.2 درصد بخش کشاورزی، 20.4 مسکن، 10.4 حمل و نقل 9.7 آموزش و پرورش که جمع آن 82.7 درصد می‌شود و 17.3 درصد اعتبارات به بخش‌های دیگر اختصاص یافته است.

خطیب جمعه زاهدان بیان کرد: دولت در ارائه خدمات به مردم، نگاه خاص به مذهب نداشته و ندارد و همواره یکنواخت بوده و این جای تشکر از دولتمردان دارد اما گرانی و تورم مشکل اساسی مردم است که باید دولت در این باره ثابت قدم شود و به دنبال آن علت‌ها و معلول تورم و گرانی را پیدا کند.

سلیمانی گفت: دولتمردان هر جا که دیدند محرومیت بیشتر است خدمات را در آن منطقه متمرکز کردند و ما باید شکرگزار دولت و نحوه ارائه خدمات آن باشیم.

انتهای پیام/75002/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول