اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن فتنه‌گری استکبار جهانی را خنثی کرده و جلایی دوباره به عظمت این انقلاب بخشید.

راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد که با حضور آحاد مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ما با راهپیمایی عظیم ملت ایران در روز 22 بهمن به خوبی فهمیدند که در افتادن با این ملت ثمره‌اش بر افتادن است.

وی با یادآوری اینکه خروش این ملت نشان روشنی از بصیرت، وحدت و همدلی همیشه ماندگار بوده است، تصریح کرد: در برابر این عظمت جا دارد همه مسئولان در برابر این مردم خاضعانه خدمت کنند و اخلاص و تدبیر شایسته را در انجام وظیفه مد نظر داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از حربه تفرقه در آستانه انتخابات برای بر هم زدن تعادل جامعه و همچنین نابسامان نشان دادن امور اقتصادی کشور بهره می‌برد تا شاید از این طریق بتواند به مطامع کثیف خود دست یابد، اما در این حلقه خود استکبار فنا شده و نابود می‌شود.

علوی همه مسئولان کشور را به وحدت و همدلی بیشتر و دوری از اختلافات فرا خواند و اضافه کرد: همه باید بدانیم که آفت این نظام و انقلاب تفرقه و دو دستگی است که دشمن سال‌ها است به دنبال ایجاد کردن چنین فضایی در جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: قطعاً تحریم‌ها این ملت را از پا در نمی‌آورد، بلکه روز به روز بر عظمت این ملت می‌افزاید و در این بین شایسته آن است که همه با علم و تدبیر حاضر شویم و اجازه ندهیم دشمن در جبهه خبیث خود بتواند کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود یادآور شد: آنهایی که سودای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان و مردم و ولایت را دارند، به خوبی به حقیقت این موضوع آگاه هستند که مردم ایران وفادارترین امت در طول تاریخ هستند که فضایی برای کینه‌توزی و قلدورمابی دشمن فراهم نمی‌آورند.

علوی ادامه داد: در فضایی که کشورمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به وفاق و همدلی بیشتر نیاز دارد، همه باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم دشمن از کوچک‌ترین سخنان ما سوءاستفاده کند.

وی نزدیکی ایام پایانی سال و ضرورت مقابله با گرانی‌ها را خاطرنشان کرد و گفت:‌ امروز بخش عظیمی از مردم با مشکلات و نگرانی‌هایی در حوزه اقتصادی روبه‌رو هستند که امیدواریم با تدبیر مسئولان در آستانه عید کمبودها و گرانی‌ها برطرف شده و بیش از هر زمان دیگر ارزاق عمومی با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

علوی هرگونه غافلگیری در این حوزه را به ضرر جامعه و خود مردم دانست و افزود: اگر مسئولان در یک ماه آینده درست و منطقی در حوزه اقتصادی رفتار کنند، قطعاً جامعه با مشکلات و تنگناهای کمتری روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول