اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان:

پایانه درون استانی آبادان تا پایان سال جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: پایانه درون استانی آبادان تا پایان سال جابه‌جا می‌شود.

پایانه درون استانی آبادان تا پایان سال جابه‌جا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدحسین عبیات پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: بحث انتقال و جابه‌جایی پایانه درون استانی آبادان که از مصوبات قبلی شورای سلامت بود، در حال انجام است.

وی افزود: کار دیوارکشی مکان جدید انجام شده اما یکی از مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد، میدان روبه‌روی ترمینال است که به علت نوع خاک آن مشکلاتی دارد که منتظر پاسخ آزمایشات اخذ شده از آن برای ادامه کار هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: پس از رسیدن پاسخ آزمایشات انجام شده، عملیات زیرسازی میدان انجام و کار ساخت محل جدید ترمینال ادامه می‌یابد.

عبیات تصریح کرد: با تداوم اجرای کار می‌توان گفت که از اواخر امسال و تا قبل از پایان سال شاهد جابه‌جایی پایانه درون استانی آبادان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در زمینه جمع‌آوری عرضه غیربهداشتی مرغ و کشتار غیر بهداشتی دام در منطقه کشتارگاه شهرداری وارد شده و تقریباً همه عرضه‌کنندگان را جمع‌آوری کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان خاطرنشان‌ کرد: مغازه‌های مربوط به منطقه ایستگاه هفت نیز متاسفانه مالکین آنها با وجود اینکه قیمت کارشناسی شده به آنها اعلام شده است از تخلیه آنها استنکاف می‌کنند.

عبیات افزود: همچنین در زمینه مسقف کردن بخشی از کانال‌های آب نیز تاکنون دو بار مناقصه برگزار شده اما پیمانکاری برای آن اعلام آمادگی نکرده است.

وی گفت: به دلیل جاری بودن اعتبارات این پروژه پیمانکاران وارد آن نمی‌شوند اما در صورتی که در روزهای آینده پیمانکاری برای اجرا اعلام آمادگی نکند شهرداری اقدم به اجرای این پروژه خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان تصریح کرد: در زمینه تجهیز و بهسازی کشتارگاه آبادان این پروژه نیازمند اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال است که در بودجه امسال شهرداری امکان آن وجود ندارد.

وی گفت: با این وجود امسال اقداماتی در زمینه سامان‌دهی و نصب پکیج در کشتارگاه انجام شده است.

انتهای پیام/72008/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول