اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری شهرداری عنوان شد

صدور 2000 مجوز ساخت ‌و ساز در سنندج

خبرگزاری فارس: شهرداران مناطق سه‌گانه شهرستان سنندج از صدور 372 پروانه ساخت در شهرداری منطقه یک، هزار و 75 مجوز در شهرداری منطقه 2، و 600 پروانه در شهرداری منطقه سه خبر دادند.

صدور 2000 مجوز ساخت ‌و ساز در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج شامگاه سه‌شنبه شهرداری سنندج میزبان نشست خبری شهرداران و معاونین شهرداری این شهرستان با اصحاب رسانه بود.

در این جلسه ابتدا شهردار منطقه یک سنندج طی گزارشی به بیان عملکرد سازمان متبوع خود پرداخت و از صدور 372 مجوز ساخت‌و ساز در حوزه مسئولیت خود خبر داد.

محمدسهیل فضل‌وزیری اظهار کرد: با فعال‌سازی کدهای غیرفعال درآمدی و اخذ مطالبات معوقه و صدور این تعداد پروانه ساخت در سال 91 به درآمدی با رشد 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به وسعت 680 هکتاری حوزه شهرداری منطقه یک جمعیت این منطقه را 100 هزار نفر و تعداد پرسنل شاغل در شهرداری این حوزه را 251 نفر اعلام کرد.

شهردار منطقه یک سنندج تعداد کوچه‌های روکش آسفالت شده این منطقه در سال 91 را 50 کوچه، تعداد کوچه‌های با پله‌گذاری کامل 10 مورد، تعداد کوچه‌های با اصلاح پله‌های قدیمی را 15 فقره، تعداد پارک‌های محله‌ای احداث شده را 12 مورد، تعداد ایستگاه‌های سلامت ایجاد شده با تجهیزات ورزشی را هفت مورد و معادل کل سنوات گذشته عنوان کرد.

در ادامه این نشست شهردار منطقه دو سنندج طی گزارشی با اشاره به 310 فقره تخریب بافت فرسوده از صدور مجوز برای 1 هزار و 75 ساخت‌و ساز جدید خبر داد.

با اشاره به بافت فرسوده و تاریخی منطقه دو سنندج مساحت آن را 100 هکتار و متشکل از 2 ناحیه منفصل شهری عنوان کرد و افزود: بیشتر ساکنین نایسر و ننله از مهاجران و اقشار ضعیف جامعه هستند.

وی به آسفالت 24 خیابان این منطقه با مساحت 104 هزار متر مربع، تراشه آسفالت به مساحت 30 هزار متر مربع، لکه‌گیری 2 هزار متر، پیاده‌رو سازی 6 هزار مترمربعی و 220 متر جدول‌گذاری در حوزه مسئولیتی خود اشاره کرد.

شهردار منطقه 2 سنندج در پایان 2 هزار و 500 مترمربع چمن‌سازی، 230 مترمربع گل‌کاری، 2 هزار اصله نهال کاری، 2 هزار و 250 اصله درخت همراه با نصب 70 مورد چراغ را دیگر اقدامات انجام شده شهرداری این منطقه در سال 91 ذکر کرد.

رشد 100 درصدی درآمدهای شهرداری منطقه سه

در ادامه این نشست خبری شهردار منطقه سه سنندج با اشاره به صدور 600 پروانه ساخت و ساز، از رشد 100 درصدی درآمدهای این شهرداری خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه سه شهر سنندج با مساحت 200 هکتار متشکل از 2 ناحیه منفصل شهری است، گفت: در سال گذشته 42 کوچه این مناطق روکش آسفالت کامل انجام شد، ضمن آنکه در 268 کوچه نیز لکه‌گیری صورت گرفته است.

وی پیاده‌رو سازی در 20 نقطه شهر، 12 کیلومتر اصلاح و بازسازی جداول، 14 اصلاح هندسی و ایجاد 230 پایه روشنایی را از دیگر اقدامات حوزه خود عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به 18 هزار جعبه گل‌کاری و 5 کیلومتر شمشال کاری، تعداد ایستگاه‌های سلامت این منطقه را 10 مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/79012/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول