اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

پروژه‌های عمرانی مشهد طبق برنامه زمانبندی شده در حال اجراست

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: پروژه‌های عمرانی سطح شهر طبق برنامه زمانبندی شده در حال اجراست.

پروژه‌های عمرانی مشهد طبق برنامه زمانبندی شده در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، سید محمد پژمان اظهار داشت: با وجود تمام تنگناها، روند پروژه‌های عمرانی قابل قبول و رضایت‌بخش بوده و هیچ خللی در کار آن‌ها ایجاد نشده است.

وی با تقدیر از عملکرد معاونت فنی و عمران تصریح کرد: از روند اجرایی پروژه‌ها راضی هستم و به امید خدا وعده‌های داده شده به مردم، در زمان خود عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه در دل شهر و ترافیک سخت است و تنگناهایی در تملک و جابه‌جایی تاسیسات وجود دارد که کار را سخت‎تر می‌کند ولی با این وجود تمام تلاش خود را خواهیم کرد و البته در این میان همکاری دستگاه‌های خدماتی نیز به تسریع روند پروژه‌ها کمک می‌کند.

پژمان اضافه کرد: تحصیل حریم و جابه‌جایی تاسیسات در بسیاری از پروژه‌های سطح شهر وجود دارد و طبیعتا اجرای کار در میان ترافیک، مزاحمت‌هایی را برای مردم به وجود می‌آورد که سعی می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌ها را تمام کرده و معابر را در اختیار مردم قرار دهیم و البته همکاری آن‌ها نیز در این زمینه مؤثر است. 

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول