اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رامسر در جمع خبرنگاران:

ورودی رامسر به استان گیلان سنگ‌فرش می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رامسر گفت: در ورودی‌های شهر رامسر از طرف غرب که به استان گیلان منتهی می‌شود، طراحی فضای سبز صورت گرفته و پیاده‌روسازی نیز شده است.

ورودی رامسر به استان گیلان سنگ‌فرش می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت کوزه‌گر شامگاه سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به مشکل تاکسی‌های ون شهر رامسر اظهار داشت: در شورای ترافیک مقرر شده است که 12 تاکسی ون که دارای ایستگاه نبوده و دچار مشکل بودند، پیش از عید امسال دارای ایستگاه شده و می‌توانند به جای اینکه تمام روز را در حال حرکت باشند، در ایستگاه‌های مقرر منتظر مسافر باشند.       

وی گفت: با توجه به ترافیک خیابان شهید مطهری، حد فاصل میدان امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب، جداسازی خیابان و طرح جدید روشنایی، آنکه به صورت جداول سنگی است، مطالعات و خرید سنگ از طریق سازمان شهرداری‌های سمنان انجام شده و تا 15 اسفند این پروژه به اتمام می‌رسد. 

این مسئول خاطر نشان کرد: زمین هشت هزار متری کنار پلاژ شهرداری رامسر به سرمایه‌گذار بومی برای تولید و فروش صنایع دستی واگذار شده است.

کوزه‌گر تصریح کرد: در بلوار شهید رزاقی نیز سرمایه‌گذاری در زمین 4 هزار و 800 متر مربع در حال احداث بنای تجاری است که در این مکان، 150 عدد پارکینگ ایجاد می‌شود.

وی  عنوان کرد: در ورودی‌های شهر رامسر از طرف غرب که به استان گیلان منتهی می‌شود، طراحی فضای سبز صورت گرفته و پیاده‌روسازی نیز شده است و این ورودی در حال حاضر شکل قابل قبولی پیدا کرده است.

کوزه‌گر در پایان افزود: در ورودی سمت شرق که به شهرستان تنکابن می‌رسیم، چندین اصله درخت خریداری و کاشت آن انجام شده که همچنان واحد زیباسازی و فضای سبز در حال کار و بهسازی این ورودی هستند.

انتهای پیام/86024/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول