اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات آتی

افرادی با تفکرات نو عهده‎دار کرسی‎های شورای شهر گرگان می‎شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در انتخابات آتی شورای شهر، افرادی با تفکرات نو عهده‎دار کرسی‎های شورای اسلامی شهر گرگان می‎شوند و افرادی کاملا متفاوت با آن چیزی که اکنون در شوراست روی کار خواهند آمد.

افرادی با تفکرات نو عهده‎دار کرسی‎های شورای شهر گرگان می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر گرگان اظهار داشت: در دوره جدید شوراها، نسل جدیدی سرگردان از وعده‎های بی‎سرانجام سال‎های گذشته مقامات مسئول روی‎کار خواهند آمد که سال‎ها درد بیکاری کشیده و این جامعه بزرگ در گرگان تحولی جدید را در انتخاب افراد شوراها رقم می‎زنند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مردم روزمره بوده و این روزمرگی تا حدی مورد رسیدگی قرار گرفته متذکر شد: ارتباط شورا با مردم قطع نشده، هر چند این کارها و ارتباطات کافی نبوده، اما همیشه سعی شده گره‎ای از مشکلات مردم گشوده شود.

همه نباید هوس شورا را در سر بپرورانند/ افراد ریزه‎پاش اقدام به تبلیغات زودهنگام می‎کنند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه برنامه‎های بلندمدت در گرگان موثر و نتیجه‎بخش نبوده اضافه کرد: گرچه پنج الی شش سال از عمر شورا گذشته، ولی بیش از هر چیزی دلیل قابل توجهی از ناکامی‎ها در عدم هماهنگی دستگاه‎ها و سازمان‎ها با این نهاد بوده است.

چراغعلی در خصوص تبلیغات زودهنگام برخی گروه‎های سیاسی و فرهنگی برای انتخابات سال آینده تصریح کرد: همه نباید هوس شورا را در سر بپرورانند، حیف است، باید بگذاریم این فرصت را عده‎ای که ظرفیت‎های بیشتری دارند عهده‎دار شوند و بقیه نیز به این افراد کمک کرده و اعضای شورای شهر نیز از کمک این افراد برای توسعه شهر گرگان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه افراد ریزه‎پاش اقدام به تبلیغات زودهنگام می‎کنند، متذکر شد: این افراد فرصت را از گرگان می‎گیرند، افراد ریزه‎پاش اقبال زیادی برای حضور ندارند و کسانی که نگران وضعیت رای آوردن‎شان هستند اقدام به تبلیغات زودهنگام می‎کنند، معتقدم یک ماه وقت، برای تبلیغات کسانی که دارای پشتوانه هستند، کافی است.

وضعیت عمرانی گلستان به دلیل تعطیلی پروژه‌های درشت آن نگران‎کننده است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت: افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام می‎کنند به دلیل ظرفیت پایین آنهاست و دلیل دیگری جز این وجود ندارد.

چراغعلی با اشاره به اینکه گرگان شهر متفاوتی با سایر شهرها در حوزه اجتماعی است گفت: معدل سطحِ دانش و آگاهی مردم این شهرستان نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی بسیار بالاست که باید به این شرایط احترام بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت عمرانی و آبادانی استان واقعا نگران ‎کننده است خاطرنشان کرد: وضعیت آبادانی گرگان به دلیل اینکه اکثر پروژه‎های درشت استان تعطیل هستند، نامطلوب است.

وی در خصوص تخصص‎های موردنیاز شورای شهر گرگان بیان داشت: تخصص‎های مختلف اجتماعی، مهندسی، قضایی، اداری و مالی از اصلی‎ترین نیازهای شورای شهر است.

کیفیت پایین نیروی انسانی یکی از چالش‎های شهرداری گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که در این دوره از شورای‎شهر انجام گرفت، یادآور شد: تکیه به تاریخ، تکیه به چهره‎های موثر در سطح شهر، تکیه بر NGOها که در طی سال‎ها فراموش شده بودند از جمله اقدامات شورا بوده است.

چراغعلی متذکر شد: در حوزه شهرداری نیز تحولاتی به خصوص در دو سال اخیر در حوزه زیرساخت‎ها اتفاق افتاده که در مقایسه با بودجه و سرانه شهرداری رشد چشم‌گیری داشته اما کافی نبوده است.

وی ارتقای کیفی پرسنل شهرداری و کیفیت پایین نیروها را یکی از چالش‎های شهرداری گرگان برشمرد و اذعان داشت: چندین برنامه کوتاه‎مدت و درازمدت تدوین شده و شهرداری گرگان اکنون روی سکویی قرار گرفته که اگر شورایی کارآمد، توانا و از همه مهم‌تر غیرسیاسی روی کار بیاید می‎تواند شهرداری گرگان را در سال‎های آینده دچار جهش کند.

انتهای پیام/2307/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول