اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

شورای شهر در قانونی‌ترین مصوبه خود نیز زیر‌سئوال رفته است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورای شهر حتی در قانونی‌ترین مصوبه خود در ارائه تخفیف به محرومان جامعه نیز زیر ‌سئوال رفته است.

شورای شهر در قانونی‌ترین مصوبه خود نیز زیر‌سئوال رفته است

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شورای شهر و شهرداری اردبیل در قانونی‌‌ترین مصوبه خود نیز زیر سئوال رفته‌اند به طوریکه دستگاه‌های نظارتی به تخفیف‌های ما به دستگاه‌های نظارتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید ایراد می‌گیرند.

وی با انتقاد از ساخت و سازهای غیر‌مجاز آن هم توسط دستگاه‌های دولتی گفت: در حاشیه شورابیل و در فضای 10 هزار متر‌مربع بدون پروانه ساخت و سازهایی صورت می‌گیرد که ریالی حق و حقوق شهرداری را پرداخت نکرده در حالی که این نهاد خود را قانونمند و تداوم‌بخش راه آرمانی انقلاب اسلامی خطاب می‌کند ولی در عمل به قانون سعی می‌کند چارچوب آن را دور بزند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: فرماندهی کل قوا در بخشنامه‌های خود به کلیه ادارات و نهادهای ذیربط اعلام کرده که در ساخت و سازهای خود باید پروانه بگیرند اما در اردبیل این رویه به هیچ‌وجه از سوی نهادهای نظامی و انتظامی رعایت نمی‌شود.

زنجانی افزود: این مجموعه‌ها بزرگترین مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی و نظامی و انتظامی را احداث کرده‌اند بدون اینکه حق پروانه و هزینه شهرداری را پرداخت کنند.

این مسئول از استاندار اردبیل خواست به جای دادن صدقه به شهرداری و شورای شهر از پول شهرداری و شورا که در حقیقت دیون هزینه ساختمانی دستگاه‌های مختلف است رقمی واقعی را پرداخت کند تا جلوی تخلفات آشکار و نهان گرفته شود.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: امیدواریم شهرداری با همتی والا عملیات اجرایی پل ایستگاه سرعین را به سرعت و با تکیه بر منابع اعتباری خود آغاز کند تا با همراهی مردم بتوان در این کار موفق عمل کرد.

زنجانی با اشاره به اینکه در اجرای پل ایستگاه سرعین شهرداری و شورای شهر با برنامه‌ریزی‌های چندین ساله می‌تواند اهداف خود را محقق کند، تصریح کرد: احداث این پل ضروری به نظر می‌رسد چرا که با احداث و راه‌اندازی این پل می‌توان زنجیره رفع مشکلات ترافیکی شهر را تکمیل‌تر کرد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت:‌ ما انتظار داشتیم مسئولان استانی و حتی کشوری در احداث این پل یاریگر ما باشند اما با وضعیت پیش آمده در تخصیص و توزیع اعتبارات عمران شهری بعید به نظر می‌رسد با امیدواری به تامین منابع دولتی این پروژه را به سرانجام رساند.

انتهای پیام/62007/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول