اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز رقابت 300 کشتی‌گیر مازندرانی / وزن‌کشی در سالن ورزشی قاسم رضایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران اواخر هفته جاری با بیش از 300 ورزشکار به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

آغاز رقابت 300 کشتی‌گیر مازندرانی / وزن‌کشی در سالن ورزشی قاسم رضایی

قدرت‌الله نهاوندیان شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته با حضور برترین‌های کشتی مازندران به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: عصر فردا سه‌شنبه حدود 90 کشتی‌گیر فرنگی‌کار از شهرهای مختلف مازندران در سالن ورزشی پهلوان قاسم رضایی برای وزن‌کشی خود را آماده می‌کنند.

نهاوندیان ادامه داد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی مازندران با نام و یاد مرحوم تقی آقاجانی یکی از پیشکسوتان آملی این رشته ورزشی به مدت یک روز در چهارشنبه هفته جاری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 220 کشتی‌گیر برتر مازندران در کشتی آزاد اعلام آمادگی کردند، اذعان داشت: این دوره از رقابت‌ها برای انتخابی تیم کشتی فرنگی و آزاد مازندران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است.

به گفته رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل، رقابت‌های کشتی آزاد روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) پیگیری می‌شود.

نهاوندیان در مورد مهمانان ویژه این دوره از مسابقات یادآور شد: دکتر محبوبی، محمد طلایی و علیرضا رضایی از پیشکسوتان برجسته کشتی آزاد کشورمان به عنوان نمایندگان کمیته فنی فدراسیون کشتی رقابت کشتی‌گیران مازندرانی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: در پایان این مسابقات از 40 پیشکسوت ورزش کشتی آمل و همچنین حامیان کشتی این شهرستان و افرادی که در مراسم استقبال از قاسم رضایی کشتی‌گیر طلایی المپیک 2012 لندن همکاری داشتند قدردانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مسابقات از 20 قهرمان کشتی آمل در سال 91 و مربیان برتر کشتی این شهرستان با اهدای بسته کامل لوازم ورزشی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول