اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جنجال در مسابقات کشتی انتخابی همدان

تیم نهاوند روح جوانمردی کشتی همدان را سلاخی کرد

خبرگزاری فارس: جنجال و فحاشی در مسابقات کشتی انتخابی استان همدان باعث شد تا این مسابقات نیمه‌تمام رها شود و کشتی‌گیر معترض نهاوندی به اموال عمومی خسارت وارد کند.

تیم نهاوند روح جوانمردی کشتی همدان را سلاخی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جنجال و فحاشی در مسابقات کشتی انتخابی استان همدان باعث شد تا کشتی‌گیر معترض نهاوندی به اموال عمومی خسارت وارد کند.

در همین راستا رئیس هیئت کشتی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: مسابقات انتخابی کشتی استان همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور 100 کشتی‌گیر در سراسر استان به میزبانی همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب این شهر در جریان بود که با جنجال و فحاشی کشتی‌گیر معترض نهاوندی ناتمام ماند.

جلال صابریون افزود: در وزن 84 کیلوگرم این رقابت‌ها کشتی بین میثم مصطفی جوکار و حمید کمربند در حالی یک تایم به سود جوکار نماینده کشتی ملایر در جریان بود که در تایم دوم با اعتراض شدید حمید کمروند به رأی داوران مسابقه به جنجال کشیده شد.

وی تصریح کرد: در تایم دوم در حالی که میثم مصطفی جوکار در حالت خاک یک امتیاز از حریف پیش بود با اجرای فن بارانداز توانست حریف را به خارج از تشک ببرد و داوران سه امتیاز به این کشتی‌گیر دادند که در این لحظه حمید کمروند به نشانه اعتراض به داوران شروع به فحاشی به عوامل اجرایی مسابقات کرد.

رئیس هیئت کشتی استان همدان اضافه کرد: حمید کمروند کشتی‌‌گیر نهاوندی در یک حرکت غیر ورزشی و دور از روح جوانمردی با ضربه زدن به اسکوربرد مسابقات و همچنین میز داوری موجب تخریب اموال شد.

وی یادآور شد: دخالت علی و مسعود کمروند دو برادر کشتی‌گیر نهاوند با فحاشی زننده به تماشاگران، مسئولان برگزاری مسابقات، داوران این مسابقه و همچنین نیروهای انتظامی حاضر در سالن باعث اختلال در نظم عمومی کلی مسابقات و ناتمام ماندن اعلام نفرات برتر اوزان باقی مانده شد.

صابریون خاطرنشان کرد: در حال حاضر حمید، مسعود و علی کمروند به دلیل برهم زدن نظم عمومی مسابقات، تخریب اموال عمومی و فحاشی و هتاکی در انظار عمومی در کلانتری 16 شهرک مدنی شهر همدان بازداشت هستند تا مراحل قانونی پرونده پیگیری شود.

وی در پایان گفت: نتایج کلی مسابقات انتخابی کشتی بزرگسالان استان و سه وزن باقی مانده این رقابت‌ها تا اواخر هفته اعلام می‌شود و نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/89020/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول