اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر داد:

اعزام تیم‌های کشتی خراسان‌رضوی به رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی از اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور و برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگ‌سالان استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

اعزام تیم‌های کشتی خراسان‌رضوی به رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید علی بامشکی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان استان به ترتیب در روزهای 20 و 27 بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تیم کشتی آزاد نوجوانان خراسان‌رضوی به رقابت‌های قهرمانی کشور که 18 تا 20 بهمن ماه در شهرستان مسجد سلیمان خوزستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این تیم 10 نفره با مربی‌گری اسماعیل تاتاری، کاوه ترابی و عباس عربی و به سرپرستی قدیر نخودچی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی با اشاره به حضور تیم کشتی فرنگی جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور که از 11 تا 13 بهمن ماه در ایلام برگزار شد خاطر نشان کرد: از این تیم که با مربی‌گری حمید باوفا به این مسابقات اعزام شده بود، امید قادری کشتی‌گیر فریمانی وزن 60 کیلوگرم تیم استان با کسب مدال طلا و مقام نخست این رقابت‌ها به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

بامشکی یادآور شد: علیرضا افتخاری فرنگی‌کار نوجوان وزن 60 کیلوگرم خراسان‌رضوی نیز که به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور که 4 تا 6 بهمن ماه در ماهشهر برگزار شده بود توانست با کسب مدال طلا به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر این مسابقات انتخاب شود.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول