اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ایران رهبر انقلاب‌های جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران لیدر و رهبر انقلاب‌های جهان است.

ایران رهبر انقلاب‌های جهان است

 عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام جهانیان چشم به ایران داشته و حتی انقلاب‌های خود را نیز به شیوه ایران رهبری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایران، علمدار جهان اسلام بوده و با توجه به بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده به عنوان الگویی برای این کشورها معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه سفر دکتر احمدی‌نژاد به مصر سبب شروع روابط قدرتمند سیاسی میان ایران و مصر خواهد شد، افزود: سفر رئیس جمهور کشورمان به مصر به نفع سیاست‌های ایران و سوریه است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به روابط مناسبی که میان ایران و مصر برقرار شده، نقش ایران به عنوان بازیگر اصلی سیاست‌های جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع سوریه بدون دخالت ایران قابل حل نیست، تصریح کرد: ایران، نقش اول را در مسائل اخیر سوریه بر عهده داشته و همین مسئله سبب شده که ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جهان مورد توجه قرار گیرد.

فتاحی این سفر را سرآغاز شروع روابط مناسب سیاسی میان ایران و مصر دانست و خاطر نشان کرد: در اجلاس قاهره، ایران به عنوان یک ابر قدرت جهان مطرح شده است.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول