اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد

حضور فعال هنرمندان بوشهری در جشن‌های پیروزی انقلاب

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از حضور فعال هنرمندان نمایش استان بوشهر در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حضور فعال هنرمندان بوشهری در جشن‌های پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای نمایش‌های متعدد در سطح شهرستان‌های استان به مناسبت دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

مظفری افزود: در شهر دیر نمایش کشتی به کارگردانی عبد الزهرا محمودی و با بازی بیش از 30 نفر از هنرمندان تئاتر دیر به اجرای عمومی درآمد و در چند شب اجرای خود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر همچنین از اجرای نمایش «شورش در پادگان همایونی» نوشته و کار سعید گلچمن و «سفر به تو کیو» کاری از آقای احمد زاده در شهر اهرم خبر داد و گفت: در این دو نمایش نیز بیش از 20 نفر از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم حضور داشتند که مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت.

این هنرمند همچنین از فعال‌شدن انجمن‌های هنرهای نمایشی شهرهای کوچک‌تر استان نیز به عنوان یکی از عملکردهای انجمن استان نام برد و از اجرای نمایش شاد و موزیکال یک دختر یک سرباز، کاری از گروه هنری بهار و به کارگردانی حسن بحرانی در شهر آبپخش و برازجان به عنوان یکی دیگر فعالیت‌های حوزه نمایش استان در دهه فجر نام برد.

وی افزود: در دیگر شهرهای استان نیز نمایش‌های شادی به اجرای عمومی درآمد.

مظفری در پایان از حضور دو گروه نمایش صحنه‌ای و خیابانی استان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بعد از شش سال خبر داد و افزود: امیدوارم روند رو به رشد تئاتر استان با کمک‌های مسئولان استان شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول