اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر لرستان:

حاکمیت دین در عرصه سیاست یکی از دستاوردهای انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، حاکمیت دین در عرصه سیاست بود.

حاکمیت دین در عرصه سیاست یکی از دستاوردهای انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت ‌الاسلام بهروز پیروزفر صبح امروز در ادامه سلسله نشست‎های معرفتی که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان به صورت ماهیانه برگزار می‎شود، به ارائه موضوعات مختلف در خصوص دستاوردها و آسیب‎های فرا روی انقلاب پرداخت و افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ما حاکمیت دین در عرصه سیاست بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به آیه شریفه 63 از سوره منافقون گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‎ساز تحقق بخشیدن به آیه شریفه شد و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شیعیان، مسلمانان و حتی پیروان ادیان دیگر هم عزت و جایگاه خاصی را در جهان پیدا کردند.

پیروزفر با بیان این نکته که انقلاب‎ها را باید با معیارها و آرمان‎های انقلابیون آن سنجید و مورد بررسی قرارداد، گفت: هدف مردم و انقلابیون ما از انقلاب، احیای ارزش‎های دینی و مذهبی و استقرار حاکمیت دین و احکام اسلام در این کشور بود و الان بعد از گذشت 34 سال ما باید ببینیم انقلابمان از نظر کمی و کیفی چه تأثیراتی را در حوزه مسائل دینی و فرهنگی در جامعه به جا گذاشته است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام بعد از انقلاب اسلامی تاکنون از حربه‎های مختلفی همچون جنگ نظامی، فرهنگی، تحریم‎های اقتصادی و سیاسی بر علیه این ملت استفاده کرده‎اند و هدف اصلی آن‌ها از تمام این تهاجمات، اثبات ناکارآمدی دین در عرصه حکومت است که همه ما باید با بصیرت و آگاهی لازم در مقابل این حربه‎ها بایستیم و مقاومت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فرمایش‎های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلید واژه تحرکات دشمن در انتخابات پیش رو انتخابات آزاد است.

 

پیروزفر یادآور شد: امام (ره) راه را برای ما تبیین کردند، هرجا که دیدید دشمنان شناخته شده این نظام شما را در انجام کاری تشویق می‎کنند، بدانید و بفهمید که راهی را که می‎روید بی‎راهه است و از صراط مستقیم خارج شده‎اید.

گفتنی است، این برنامه که با حضور بیش از 150 نفر از کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر لرستان صورت گرفت، با بخش‎های متنوع جانبی از جمله پخش سرودهای انقلابی و مسابقات فرهنگی و اهدای هدایا به برگزیدگان همراه بود.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول