اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-372

خلخالی: پیشرفت صنعت نفت در سال‏های اخیر چشمگیر بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: پیشرفت صنعت نفت در سال‏های اخیر چشمگیر بوده و باید قدردان خدمات ارائه شده در این بخش بود.

خلخالی: پیشرفت صنعت نفت در سال‏های اخیر چشمگیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی در حاشیه بازدید خود به همراه فرماندار شهرستان سمنان، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان، رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان و شماری از مسئولان از بخش‏های مختلف انبار نفت سمنان که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: حوزه نفت دریای عظیمی است که اطلاعات بسیاری در آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: این آگاهی‏ها و علوم با حضور کارشناسان و متخصصان امر در راستای خدمت‏رسانی به مردم به خوبی به‏کار گرفته می‏شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه نفت در حقیقت شاهرگ اقتصادی ایران اسلامی است، بیان داشت: اهمیت صنعت نفت در کشور ما بسیار بالاست.

خلخالی ادامه داد: باید قدردان زحماتی بود که در این صنعت در سال‏های اخیر به خصوص در دولت‏های نهم و دهم کشیده شده است.

این مسئول افزود: بسیاری از زحماتی که در صنعت نفت کشیده می‏شود، متاسفانه نمود عینی ندارد تا مردم آنها را با چشمان خود ببینند و باید در این زمینه اطلاع‏رسانی بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: مردم و حتی خود ما تصور می‏کنیم که یک فرآورده نفتی به راحتی به دست ما می‏رسد؛ در صورتی به واقع این‏طور نیست و زحمات فراوانی در این راه کشیده می‏شود.

وی در پایان از مسئولان شرکت فرآورده‏های نفتی استان سمنان خواست تا در جلسات و نشست‏های مختلف به توضیح خدماتی بپردازند که در راه رساندن فرآورده‏های نفتی به دست مردم ایران اسلامی کشیده می‏شود.

انتهای پیام/2249/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول