اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

کشف بیش از 18 کیلو تریاک در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 18 کیلو و 450 گرم تریاک در سه اقدام اطلاعاتی خبر داد.

کشف بیش از 18 کیلو تریاک در قزوین

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین روز گذشته از فعالیت فردی در زمینه تهیه مواد مخدر از یکی از استان‌های غربی کشور و توزیع آن بین فروشندگان مواد مخدر در استان قزوین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران از موعد ورود مقادیری مواد مخدر توسط متهم مطلع و با کنترل مسیر تردد وی، متهم را حوالی بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا با یک دستگاه سواری پژو 206 شناسایی و خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 14 کیلو و 150 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر شد.

وندایی بیان کرد: همچنین، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از قاچاق مواد مخدر و فروش آن به خرده‌فروشان توسط فردی مطلع و در اقدام اطلاعاتی مشترک با مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا وی را با یک دستگاه سواری پیکان با سه سرنشین دیگر شناسایی و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول ابراز داشت: در بازرسی از کیف زنانه داخل خودرو مقدار سه کیلو و 900 گرم تریاک در چهار بسته آماده فروش کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین متذکر شد: مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز در اقدامی دیگر با هماهنگی قضایی منزل یک فروشنده مواد مخدر را مورد بازرسی قرار داده و 400 گرم تریاک را کشف و متهم را دستگیر کردند.

انتهای پیام/2667/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول