اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد

کشف بیش از 134 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از کشف بیش از 134 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 134 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان تربت حیدریه

سرهنگ محمدامین شاهرخی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل با کنترل وسایل نقلیه عبوری بیش از 134 کیلوگرم انواع مخدر را در هشت مرحله کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه بازرسی شهید شیردل این فرماندهی با بازرسی دقیق خودروهای عبوری توانستند مقدار 133 کیلو و 636 گرم تریاک، 77 گرم حشیش، 8 گرم هروئین و 340 گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

شاهرخی تصریح کرد: در این خصوص تعداد 8 دستگاه وسایل نقلیه شامل 3 دستگاه وسیله نقلیه سبک، 3 دستگاه وسیله نقلیه سنگین و 2 دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی گفت: در این رابطه تعداد 75 نفر متهم شامل 7 زن و 68 نفر مرد دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

شاهرخی در ادامه از دستگیری شرور سابقه‌دار در شهرستان تربت حیدریه خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام ابوالفضل، پس از شرب خمر در حالت غیر عادی با ورود به منزلی اقدام به تخریب، رعب و وحشت سکنه منزل و همسایگان کرده، بلافاصله ماموران کلانتری 11 فردوسی شمالی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل مشاهده کردند که شخصی قمه به دست و عربده زنان در داخل کوچه ضمن فحاشی اقدام به تهدید مردم و همسایه‌ها می‌کند که وی را در یک اقدام سریع و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه ادامه داد: متهم دستگیر شده که در کارنامه کیفری خود ارتکاب 13 فقره انواع جرم خشن را یدک می‎کشد، به جرم خود اعتراف و به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

شاهرخی بیان کرد: پلیس بصورت مستمر و با تمام قدرت آمادگی مقابله و دستگیری اراذل و اوباش، اشرار، مزاحمین و بزهکاران را دارد.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول