اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کشف 500 کیلوگرم موادمخدر در کرمان/ انهدام باند بزرگ موادمخدر با دستگیری 8 قاچاقچی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی طی عملیاتی یک شبکه بزرگ مافیای مواد مخدر منهدم، هشت عضو آن دستگیر و نیم تن موادمخدر کشف شد.

کشف 500 کیلوگرم موادمخدر در کرمان/ انهدام باند بزرگ موادمخدر با دستگیری 8 قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی روز گذشته طی عملیاتی یک شبکه بزرگ مافیای مواد مخدر منهدم ، هشت عضو آن دستگیر و نیم تن مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت گسترده یک شرور محکوم فراری از ندامتگاه شهرستان جیرفت ارتباط گسترده وی با قاچاقچیان در مورد انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر از شرق کشور به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

وی افزود: در پی شناسایی این باند از 15 روز قبل با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی برخورد با گروه یاد شده در شهرستان‌های جنوبی استان در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: پس از 15 شبانه‌روز اقدامات گسترده اطلاعاتی نهایتا با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، نهایتا روز گذشته شرور مورد نظر به اتفاق سه نفر از اعضای اصلی شبکه در بخش زهکلوت شهرستان رودبار با هدایت عملیات توسط شخص رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده و بازجویی‌های صورت گرفته، آخرین محموله موادمخدر متعلق به این شرور به وزن تقریبی 503 کیلوگرم تریاک که در منزل زنی مخفی کرده بود، کشف این زن نیز دستگیر شد.

چناریان ابراز داشت: در همین رابطه ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی چهار نفر از اعضای اصلی و مرتبطان این شبکه در شهر کرمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر مرتبطان شدند.

وی گفت: در این عملیات مجموعا تا این لحظه پنج دستگاه خودرو شامل پژو، تویوتا دو کابین، زانتیا، آزرا و هیوندا و 14 دستگاه انواع تلفن همراه توقیف و هشت نفر از اعضای اصلی شبکه به همراه سر شبکه شرور فراری دستگیر و به همراه نیم تن مواد کشف شده تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموریت تیم‌های عمل کننده تا انهدام کامل این شبکه و کشف مابقی محموله‌های نامبرده و دستگیری سایر اعضا و مرتبطان مربوطه کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/2446/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول