اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 26 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 9 ماه امسال 26 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

کشف 26 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال بیش از 80 باند تهیه و توزیع مواد مخدر که اغلب به صورت مافیایی در حال کار بودند متلاشی شده است.

وی با بیان اینکه این نیرو با تمام تلاش در حال از بین بردن عقبه‌های اقتصادی باندهای قاچاق مواد مخدر است، افزود: اگر این عقبه اقتصادی قطع نشود این باندها بعدها خود را بازسازی کرده و دوباره به این کار دست می‌زنند.

شرفی با اشاره به میزان مواد مخدر کشف شده در آذربایجان‌غربی، افزود: امسال 26 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی در طول 9 ماه کشف شده است.

وی برنامه‌های آموزشی و احداث مراکز ترک اعتیاد را از جمله برنامه‌های این نیرو برای کاستن تعداد معتادان و برگرداندن آنان به زندگی عادی و همچنین گرایش جوانان به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: در این راستا تاکنون 94 کمپ ترک اعتیاد در استان راه‌اندازی شده است که 54 کمپ از طرف بخش خصوصی و 30 کمپ نیز دولتی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به برخورد جدی با تهیه، توزیع و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در استان، اعلام کرد: مبارزه جدی با توزیع کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا معتادان دستگیر و برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی معرفی و کارت درمان دریافت می‌کنند در غیر این صورت اگر معتادی شناسایی شود که کارت ترک اعتیاد ندارد دستگیر و به مراکز درمانی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول