اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

رشد 461 درصدی کشفیات مواد مخدر در قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از رشد 461 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 461 درصدی کشفیات مواد مخدر در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر قروه این شهرستان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 207کیلوگرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی همچنین به افزایش 141 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: تا کنون 578 نفر از سوداگران مرگ در این شهرستان به دام افتاده‌اند که 100 نفر از آنان در عرض 2 ماه گذشته دستگیر شده‌اند.

فرماندار قروه هویت‌بخشی به اقشار مختلف به ویژه جوانان را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: ترفند دشمنان سرگرم کردن نسل جوان به انحراف و ابتذال و تضعیف اراده آنان به منظور سلب هویت است و از این رو با قاچاق مواد مخدر سعی در پیشبرد اهداف شوم خود دارند.

شیخی‌زاده با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری متناسب با نیاز هر قشر در قالب کار گروه‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: باید دوره‌ها و همایش‌های تاثیرگذار با محتوای مناسب و اثر بخش برای تمامی اقشار برگزار شود.

وی همچنین بر ارزیابی اثرگذاری طرح‌های آموزشی و پیشگیرانه تأکید کرد و افزود: با نظرسنجی‌های دقیق می‌توان کیفیت این طرح‌ها را ارتقاء داد.

فرماندار قروه با تقدیر از عملکرد مناسب پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: مقابله با این پدیده شوم وظیفه‌ای همگانی است و همه باید خود را ملزم به پیشگیری از ترویج این توطئه شوم استکباری بدانند.

گفتنی است کارگروه مقابله با مواد مخدر شهرستان قروه، 4 مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی، 20 کارگاه آموزشی برای کارکنان مراکز آموزشی،3 دوره آموزش مهارت‌های زندگی برای جوانان و طرح پیشگیری از اعتیاد را در سطح 25 مهد کودک اجرا کرده است.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول