اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر خبر داد.

کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر اقدام به ردزنی در مسیرهای فرعی و خاکی واقع در پشت روستاهای فیروزآباد و بزپیران کرده و در زمین‌های کشاورزی شخصی را مشاهده که به محض رؤیت خودروهای انتظامی اقدام به فرار کرده است.

وی افزود: بعد از فرمان ایست و اخطارهای پیامی نهایتا نامبرده دستگیر و در زمین‌های کشاورزی مورد نظر تعداد 11 بسته موادمخدر از نوع تریاک به مقدار 105 کیلو و 500 گرم که به نحو ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط و شخص دیگری تبعه افغانستان که در حوالی کشف موادمخدر حضور داشت نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران پاسگاه انتظامی میلک در ساعت 22:00 در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت که دارای دو سرنشین بوده و از طرف جاده مرزی طی طریق می‌کرد برخورد که فرمان ایست داده شد اما راننده با به جا گذاشتن موتورسیکلت متواری و در بازرسی به عمل آمده تعداد 46 بسته موادمخدر تریاک حدود 55 کیلوگرم با لفافه را کشف و موتور سیکلت به همراه موادمخدر مکشوفه به پاسگاه انتقال داده شد.

ناظری بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه مقادیر قابل توجهی موادمخدر در منزلی در خیابان باقری زاهدان نگهداری می‌شود که مأموران در ساعت 12:00 نهم بهمن ماه جاری پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل مورد نظر شدند که کسی در منزل حضور نداشت و در بازرسی از منزل مقدار 27 کیلو و 700 گرم موادمخدر بلاصاحب را کشف و ضبط کردند.

در عملیات‌های انجام شده دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول