اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 446 کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 10 ماه سال جاری 446 کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده است.

کشف 446 کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خسرو گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تشکیل شد با اشاره به افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، اظهار داشت: در این مدت 446 کیلو انواع مواد مخدر توسط پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است.

وی از دستگیری افراد مرتبط با مصرف و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: 3 هزار و 139 نفر از توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

گل‌محمدی با اشاره به رشد 20 درصدی کشفیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: 4 هزار و 463 نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند و ارزش ریالی این کشفیات بیش از 69 میلیارد و 803 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: پرونده‌های قضایی تشکیل شده در حوزه پلیس پیشگیری که در ارتباط با اختلافات ملکی، مالی و خانوادگی است، قبل از ارجاع به مقامات قضایی به واحد مشاوره کلانتری‌ها معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در 10 ماه سال جاری 98 هزار و 708 فقره پرونده توسط حوزه پلیس پیشگیری تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده 18 هزار و شش فقره پرونده به واحدهای مشاوره ارجاع داده شده‌اند و 9 هزار و 649 پرونده منجر به سازش شده است.

گل‌محمدی با اشاره به افزایش گشت مأموران پلیس پیشگیری در سطح استان، ابراز داشت: در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته گشت خودرویی با رشد دو درصد، گشت موتوری با رشد 19 درصد و گشت پیاده زوجی با افزایش هشت درصدی مواجه بودند.

انتهای پیام/61010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول